Saludar

Un relat de: Richy_llibres
Aquell dia vaig saludar un amic meu que mirava per la finestra. No em va tornar la salutació. Avui, quan ens hem vist, li he explicat i m'ha dit que no havia tret el cap per la finestra. Resulta que en realitat, vaig saludar una planta que era dins d'un test.

Comentaris

  • Un amic que era planta. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 20-11-2023 | Valoració: 10

    Un relat molt graciós i enginyós, Richy_llibres, on et vas confondre al teu amic com si fora una planta. Molt ben reeixit.
    Enhorabona.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • La planta que no havia saludat![Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 26-09-2023 | Valoració: 8

    Bon dia Richy tens un art per fer del relat curt una bona història, una sorpresa, i parlar-nos a l'hora d'empatia, i de solitud, és curios cuantes coses es poden treure de tant poques línies. M'encanta. Molt bé!

  • Vaja...[Ofensiu]
    Cesca | 18-09-2023 | Valoració: 10

    Quina poca consideració, una planta que no saluda, la pròxima vegada que no li digui res, au.㋡

    Un plaer!

  • Sense resposta[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 13-09-2023

    Les plantes també es mereixen una bona salutació hahaha. Un relat ben curiós i imaginatiu. Benvingut a R.C. Richy. Ara a escriure i gaudir!

    T'aniré llegint.

    Salutacions.

    Rosa,

  • Ben trobat[Ofensiu]
    TerricheT | 12-09-2023

    Això d'arribar a un lloc nou, i saludar amb un relat que du per títol; Saludar
    ho trobo molt escaient!

    Ara, que potser sí que el seu amic va treure el cap per la finestra i la conclusió sigui la mateixa, que va saludar a una planta.

    Cal pensar-hi! Qualsevol relat pot tenir milers d'interpretacions.

    Bona entrada a la pàgina, benvingut!

    Ferran

  • Ben trobat[Ofensiu]
    TerricheT | 12-09-2023

    Això d'arribar a un lloc nou, i saludar amb un relat que du per títol; Saludar
    ho trobo molt escaient!

    Ara, que potser sí que el seu amic va treure el cap per la finestra i la conclusió sigui la mateixa, que va saludar a una planta.

    Cal pensar-hi! Qualsevol relat pot tenir milers d'interpretacions.

    Bona entrada a la pàgina, benvingut!

    Ferran

  • Benvinguda/t[Ofensiu]

    Et donem la benvinguda a Relats en Català.

    Aquesta pàgina és per publicar d'una manera lliure i personal aquells escrits que vulguis compartir obertament.

    Et convidem a visitar el fòrum quan tinguis dubtes, sempre hi haurà un/a relataire disposada/t a aclarir-los. I el fòrum és una eina per enfortir els lligams entre autors de les diferents parts de la parla catalana, i de fora també, on podràs participar en els diversos reptes literaris que es plantegen, poètics o de ficció.

    Estàs entre amics!

    No deixis de publicar més relats, assajos, poesia… i gaudeix de la navegació!

    Associació de Relataires en Català

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

85 Comentaris

5007 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres