La noia que vivia en el passat

Un relat de: Richy_llibres
A la noia que vivia en el passat li van dir: «estàs més guapa que ahir». I ella, es va enfadar.

Comentaris

  • Boníssim[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-01-2024

    Amb una sola frase has aconseguit fer-me riure de debò. Molt enginyós!

    Rosa.

  • Boníssim[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 25-01-2024

    Amb una sola frase has aconseguit fer-me riure de debò. Molt enginyós!

    Rosa.

  • Bellesa temperamental[Ofensiu]

    Bon dia, Richy_llibres:

    Un bon text i, malgrat la seua brevetat, m'ha fet riure.
    No sé si era la teua intenció, però el personatge de la noia té unes reaccions molt temperamentals i entreveig que li importen els comentaris dels altres.
    Un simple comentari pel físic pot canviar l'humor de qui ens escolta. Tot és complicat, perquè no sabem en quin temps viu la persona a qui li fem el comentari...
    I és que viure, interpretar i que ens afecti o no l'opinió de l'altre depèn de natros.

    Una abraçada i continua escrivint,

    Helena

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-11-2023

    Hola, bona nit Richy_llibres: Gràcies per la teua amabilitat de llegir-me "Un gos sorprenent", m'alegre que t'haja agradat. Ah, Sí! Ja fa temps que hi havia publicat aquest relat i jo t'ho agraeixi. I precisament m'has llegit aquest.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Molt enginyós. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-11-2023 | Valoració: 10

    Però per què…? Si era guapa ahir, per què es va enfadar? Ha ha ha ha…
    Que graciós ets! Richy_llibre.
    M'ha agradat molt.
    Cordialment i fins demà. Bona nit…
    Perla de vellut

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5022 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres