Vampir, Egipte, tauró

Un relat de: Richy_llibres
Encara recordo aquell any que vaig anar a Egipte a entregar una pizza.

Com que feia molta calor, vaig veure un miratge: davant meu va aparèixer un munt d'aigua, on hi nedava un tauró que em va mossegar el coll.

Quan l'al·lucinació se'm va passar, vaig descobrir que m'havia punxat amb un cactus.

Em va fer una marca al coll: dos forats, com si un vampir m'hagués xuclat la sang.

Ara, cada cop que algú em pregunta com és que tinc aquests dos forats, els responc amb aquesta història.

Comentaris

  • Bona història. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 11-11-2023 | Valoració: 10

    M'ha agradat aquesta història i m'ha fet gràcia tota la descripció. Amb un humor molt ben plantejat. Bona al·lucinació vas tenir.
    Auauuu!
    Enhorabona.
    Que passes bona i fins demà.
    Si et va de bé, pots llegir-me l'últim relat meu. Gràcies.
    Perla de vellut

  • Imaginatiu[Ofensiu]
    llpages | 18-10-2023 | Valoració: 10

    Quatre línies per descriure una situació insospitada. M'encanten aquests contes amb un punt de surrealisme!

  • Història [Ofensiu]
    Prou bé | 17-10-2023

    Per explicar als tafaners. Ara que el somni no debia ser plaent.
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5140 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres