Castanya, pa, serp

Un relat de: Richy_llibres
Avui, quan he anat al bosc a buscar castanyes, he vist una serp.
M'he allunyat tant com he pogut i m'he assegut a terra. He estat gairebé mitja hora observant què feia la serp.

M'he tret la motxilla de l'esquena, l'he oberta, he agafat la carmanyola i n'he tret l'entrepà.

En aquell moment, la serp ha fet un moviment brusc que m'ha espantat.
Amb l'espant, he tirat ben lluny el meu entrepà de formatge i pernil dolç.

Veure com la serp engolia l'entrepà ha estat un espectacle increïble. Quan he vist que el seu cos ondulat de cop i volta quedava completament recte, he aprofitat l'oportunitat per fugir d'allà, així que m'he aixecat i he marxat corrents.

Comentaris

  • Atlantis | 15-10-2023

    em van dir, un dia, que quan una serp es queda recte és que et pren "la mida" i millor fugir corrent com has fet tu.

  • Un entrepà proporciona saviesa?[Ofensiu]
    kefas | 10-10-2023

    Potser si al paradís haguessin canviat les pomes per entrepans potser la parelleta no n'hauria hagut de marxar i ens hauríem estalviat els embolics que tenim ara.

  • Tinc [Ofensiu]
    Prou bé | 10-10-2023

    Ofidiofòbia, amb tot he llegit el teu relat encara que de pressa, de pressa.
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

86 Comentaris

5019 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres