Salvar el món (primera part)

Un relat de: Richy_llibres
— Hola!
— Ah! M'has espantat! Qui ets tu? I com has aparegut?
— Ho sento, però per salvar el món t'haig de matar.
— Com diu?
— Sí, que el món demà acabarà, a no ser que tu moris avui. He estat gairebé dos anys investigant què causava la fi del món, i finalment he descobert que la cadena de conseqüències comença per tu. Per tant, si et mato, s'ha acabat el problema.
— Però, si jo em moro com sabré que el món s'ha salvat?
— No ho sabràs.
— Però jo vull viure!
— Sí, però no pot ser.
— Aleshores, tu em mataràs?
— Si no ho faig jo, demà moriràs d'una forma molt violenta. Un braç el tindràs a una banda, el cap per l'altra, i així amb totes les teves parts del cos. Bé, no només tu, sinó que tot el món explotarà.
— M'has convençut, mata'm.
— No, ara ja no vull. Ja moriràs demà…
— Però si moro, demà morirem tots… oi?
— Correcte, però com que m'has dit que vols viure, aprofita el poc temps que et queda, va.
— Sí, d'acord, gràcies, ara mateix faré allò que tant desitjo.
— Bé, ja he espantat aquest humà. Ara toca el següent de la llista. Espero que entengui que aquesta broma la faig a tothom i que demà no s'acabarà pas el món. És la gràcia de venir del futur, i a més ajudo que s'espavilin a fer allò que no farien mai.

Comentaris

  • Bon nit, Richy_llibres. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-12-2023

    Et comente que estic llegint-te els teus relats i veig que passen els dies i no m'has dit res en la meua pàgina. Et tinc com a preferit.
    Els últims relats he estat llegint-los. Espere que algun dia em digues alguna cosa en la meua pàgina. No és que et pressione obligatòriament, però passen els dies.
    Cordialment i BON NADAL, i que el passes bé.
    Perla de vellut



  • Aprofitar el temps. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 03-12-2023 | Valoració: 10


    Hola, aquest relat és horrorós, realment. Però a la vegada com si fora que una persona vol salvar el món. Així i tot, com el salvarà, si excita a una altra persona a matar-se.
    M'ha fet un poc de gràcia.
    Molt bona enginyosament. Ets un crac!
    Espere llegir el pròxim relat.
    Cordialment.
    Perla de vellut

l´Autor

Foto de perfil de Richy_llibres

Richy_llibres

25 Relats

85 Comentaris

5010 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:


Hola, soc en Richy, un escriptor autodidacte.

Tinc un projecte multiplataforma titulat «Els contes d'en Richy» on cada setmana publico a diverses xarxes socials un relat que narro jo mateix. També soc autodidacte a l'hora de narrar.

De fet, m'agrada que el projecte creixi en diferents formats… el tinc en videorelat, audiorelat, en versió text, en fanzine…

I ara també els podeu llegir aquí, i això em fa feliç. Ja que en descobrir aquesta pàgina, m'està agradant molt més penjar-los aquí, perquè els vostres comentaris m'emocionen. S'agraeix molt, de tot cor.


Contacte:

web (novetat!): elscontes.cat
hola@elscontes.cat

xarxes socials:
@Richy_Vidal
@Richy_llibres