Resurrecció

Un relat de: aaa

La resurrecció pròpiament dita no va succeir fins dissabte al migdia. Com que vaig morir un dilluns, vaig disposar de gairebé una setmana per enllestir tots els tràmits (llegir clàusules, firmar impresos, omplir formularis, signar més impresos i diverses variacions sobre el tema) La burocràcia, rèmora immortal inherent a qualsevol transacció humana, em va tenir ocupat fins diumenge al mati. Per la tarda vaig poder descansar, i tractar d'endreçar les escasses idees que encara posseïa. Val a dir que mai havia pensat en la mort com quelcom que m'hagués de succeir en vida. I encara menys poder ressuscitar. Un cop mort, fi dels problemes, pensava jo, pobre ximplet atrapat dins els engranatges d'una odissea que tot just acaba de començar. Potser valdria la pena morir i prou, i no haver d'aguantar tots aquesta tràngols en Din-A 4. I a la lletra petita d'un dels formularis asseguraven que gairebé tothom aconsegueix la resurrecció. I els altres? I els pobres pringats que es queden a les portes de tornar? I si, en realitat, no torna ningú i ens tenen a tots omplint formularis pels temps dels temps? I si això es l'infern?

Comentaris

  • Sí, sí...[Ofensiu]
    rnbonet | 23-07-2007

    ...amic! L'infern és açò ple de segels regalimats; la resta és paradís buit.
    I això que potser no has conegut l'època de les pòlisses de 50 cèntims (de pesseta) per enganxar a qualsevol "triplicado ejemplar" que et demanava l'home amb bigot i clenxa engominada de darrere la finestreta...
    Hala, amic! Salut i més rebolica encara! (Que ens fa falta a RC, de veritat).

  • ahhh![Ofensiu]
    gypsy | 17-07-2007

    "ets el millor escriptor de relats absurds del mon mundial"

    jajajajjaja
    muaccsss

  • ui quina por![Ofensiu]
    gypsy | 17-07-2007

    jo espero que no hi hagi resurrecció.
    Basicament, és que no estic preparada per una altra vida ni que sigui sense cos.
    Escolta, això de la burocràcia no t'ho podies saltar?
    i aprofitar els darrers dies, no ho sé amb quelcom més diver? un vermutillo a la platja, els massatges a mil,
    anar amb una ex i tenir sexe d'aquell sa i bo, que et deixa com nou, encara que siguis a les acaballes...

    petons Rourr!!!!

    gypsy

  • Curt!![Ofensiu]
    mimí | 04-07-2007 | Valoració: 8

    Ep, això és la revenja, si el trobo curtet, però no hi fa res no ho tindrem en compte, la temàtica està bé pot donar per un debat.

  • Ostres[Ofensiu]
    ginebre | 01-07-2007

    tens uns bucles, uns pensaments que apliquen raciocini i lògica sobre un tema "fantàstic", diguem l'altra vida; apliquen reflexions pràctiques i quotidianes com si la ressurreccció fos cosa de pur tràmit...! Sense deixar el dubte existencial que torna a deixar-nos amb el mateix interrogant de sempre.
    Genial!

  • ANEROL | 30-06-2007 | Valoració: 10

    una part de comicitat interessant, un riure's de les cabòries que ens fem i, sí, l'infern és aquí, a la vida que visquem, la realitat

  • Antoni Casals i Pascual | 30-06-2007 | Valoració: 10

    Una molt bona descripció de l'infern, de fet ja es veu que l'infern ha de ser n més ni menys que una prolongació en mort de la vida que ens toca viure, jejeje

Valoració mitja: 9.6