Donant Gust A La Boca

Un relat de: aaa

- Si no li haguessis donat ales...
- Tu li vas donar carta blanca per fer-ho!!
- Però només li estava donant peixet. No volia que tu li donessis corda...
- Segur que ara li donen llenya...
- No et preocupis per això. He estat donant peix al gat, si algú li vol donar pa i peres hem donaran llengua de tot i jo donaré la cara.
- Sempre igual, Dolors. Donant orella de tot el que succeeix a la vida de la teu fill per si s'ha de donar el passaport a algú, i tu donant-te greix per fer de mare perfecte.
- La vida dels adolescents no es per donar bots. Els hi donen carbasses, els hi donen comiat, els hi donen pota, sempre donant la patent... Però ningú els dona camí, o els dona crèdit. Només els donen pel cul.
- Si, si, i desprès acaben donant els tres cops de cul, però tampoc s'ha de donar tot mastegat. Han de donar cop.
- Papa, mama, que em doneu 50 euros per anar al cine?
- Donar? Nosaltres? Au, ves a donar la tabarra al teu avi.
- Aquest jovent... Tu donant fil i ells donant la lata.
- Sabeu que us dic? Que us donin pel sac!!

Comentaris

  • catxondo[Ofensiu]
    ANEROL | 14-06-2007 | Valoració: 10

    divertit i ingeniós com jugues amb les frases fetes

  • Donant...[Ofensiu]
    mimí | 13-06-2007 | Valoració: 10

    Donem gràcies al senyor per aquest relat ple de coneixements i ciència de la vida.

    Amèn

    Centaure

  • No hauràs PAS...[Ofensiu]
    rnbonet | 01-06-2007

    ... -com diuen a l'Empordà- agafat aquesta vegada un llibret de frases fetes per anar al comú, oi? O a l'excusat, que deien 'finament' al meu poble....
    Xicon, bo! Però aquell altre del "diccionari emportat per certes ocasions"... meravellós!!!
    I que l'absurd ens supere! Total, per quatre dies que vivim!

    PS.-1.- Coneixes, a casa, "Mister Chase, poseu sortir"?
    O al sr. Arrabal, ací al costat -bo, més al nord- cabut i baixet?
    2.-Vols dir que el senyor del bombí de "l'afoto" no s'ha badat els collons en alçar la cama?

Valoració mitja: 9.33