Paraules trobades dins un tovalló rebregat (II)

Un relat de: aaa

5.- Va començar com una lleu molèstia darrera l'orella dreta que, lentament, va esdevenir una desagradable sensació de succió que, de cop, transmutar en un grapat de punxades que, sense avisar, es convertiren en ferotges punxades que augmentaven d'intensitat cada cop que l'home es gratava i després d'una estona i de molt gratar-se, d'aquell home només restaren deu ungles gastades i un petit bassal de sang...

6.-La cua donava tres voltes al teatre. Tots esperaven impacients. Quan l'humorista va sortir a escena, la gent ja reia. "Avui no hi ha espectacle, m'he cansat de fer riure els altres" La gent reia pels descosits. "No, no, això es seriós. Prou de shows. Em retiro. A la merda tots" La gent es pixava per les butaques. "Ja n'hi ha prou!! Colla d'imbècils!!" I mentre l'humorista plorava i el públic reia, l'assassí agafà la pistola mentre pujava a l'escenari i va disparar a l'humorista. Tot el públic va començar a aplaudir. L'assassí, perplex, va fer dues reverencies, comentar anècdotes amb el públic, va fer broma amb el cadàver de l'humorista i va matar dos o tres voluntaris. L'endemà, la cua donava sis voltes al teatre...

7.- ...Veurà, senyor policia, la psicòloga ens va recomanar que, per superar les nostres diferencies i alliberar la tensió acumulada per una vida gris, una feina improductiva i una relació poc satisfactòria, que ens baralléssim amb bats de beisbol d'escuma, però el Manel, el nostre fill, es va confondre de bats i els va canviar per dos de veritat (com van riure els seus amics al partit) just quan ella començava a menysprear la truita de patates que havia fet per dinar, i es per això que el cervell de la meva dona està escampat per tot el menjador...

8.- La venjança d'en Pere no es va fer esperar. De fet, es va venjar molt abans de tenir motius de venjança. En Pere era una persona molt impacient.

Comentaris

  • Arbequina | 09-09-2007

    Llàstima que no tinguis ganes d'escriure, tot i que jo no em puc queixar, que encara em queden 32 per llegir. Amb aquestes set (trampós) "paraules trobades dins..." m'he rigut de valent. Ets molt enginyós. La veritat que he passat una bona estona llegint-les; el teu humor estrany m'atrau.

    Per cert, sobre el que has postejat al fòrum (que m'ha dut als teus relats) dir-te que sí. Ho he desitjat tantes vegades, tantes... Clar que és una mica foll, per això s'ha de dir amb la boca petita...

    Una salutació.

    Arbequina.

  • Molt bons[Ofensiu]
    mimí | 24-08-2007 | Valoració: 10

    El que més m'ha divertit és la venjança d'en Pere.

  • Si...[Ofensiu]
    Bonhomia | 22-07-2007 | Valoració: 10

    ...que a vegades la vida és una ironia cruel. No crec que aquests textos estiguin tan lluny de la realitat. Els veig com una metàfora de l'absurd que té la vida, que és avorrida.

  • Fantàstic![Ofensiu]
    Pastilla efervescent | 19-07-2007 | Valoració: 10

    Aquest és un d'aquells textos que et fan pensar: "Quina rabia! M'agradaria que se m'hagués acudit a mi!!"
    És fantàstic, si jo m'hagués trobat un toballó de paper amb tot això,....xD tens un humor que m'encanta. Un 10 per tu!Vagi bé ^^

  • De 5 a 8...[Ofensiu]
    rnbonet | 19-07-2007

    ...en van 3, matemàticament. En realitat, però, són quatre 'històrietes' de pa de forment, d'aquells que sacien.
    I no diré pas que el dibuixet que acompanya el 'PUEMA' biogràfic -del test de l'amic del nick tan complicat- siga una papallona.
    Salut i rebolica!

  • sensacions ...[Ofensiu]
    perunforat | 19-07-2007

    Quines sensacions al llegir-ho, m'has fet transmortar-me en alguns moments reals on he sentit altres vegades aquest nus a l'estòmac...

  • Et vull comentar[Ofensiu]
    Nubada | 19-07-2007

    però... uff...!
    Em costa de comentar aquest tipus de prosa. És bona, curiosa de llegir i no deixa indiferent, però té un punt de cinisme que no sé...
    Deu ser allò de les vibracions. Com que jo, com et comento al fórum, sóc més de poemes...

  • ginebre | 19-07-2007

    sanguinari et poses de vegades.
    Tens unes ocurrències... són impactants i tal, aconsegueixen que s'em posi una ganya (jeje) de fàstic.
    Però, a part de ser ocurrent.... on vols anar a parar?
    eh? ;-)
    Per cert : "va transmutar" o bé "transmutà".
    Vagi bé!

Valoració mitja: 10