Repte V - Sense argument i pressumptament inacabat

Un relat de: REPTE CLÀSSIC

Proposat per: Perdix (2 de setembre del 2005)







Tema: "No conec de res a aquella dona que em mira fixament des de fa una hora"





Extensió aproximada: 200 paraules





Condicions: El text ha de contenir les paraules "indefugible", "instrument", "pintallavis" i "escarabat"





Durada: 24 hores





Guanyador/a: qwark







Text guanyador:



No conec de res a aquella dona que em mira fixament des de fa una hora. En canvi ella sí que em deu conèixer. És l'indefugible preu a pagar per ser un famós relataire. Em fascina la seva insistència. Al principi pensava que intentava seduir-me, com divendres passat, quan una rosseta molt mona em va dibuixar un cor a l'espatlla amb el seu pintallavis vermell passió i jo la vaig convidar a provar l'eròtica de cuir dels seients de darrera del meu VW Escarabat.

Finalment he decidit vèncer la meva timidesa i sortir de dubtes.

- Escolta, m'ha semblat com si em miressis, potser ens coneixem... Qui ets? - per sort ja no necessito de frases enginyoses per lligar que sinó passaria més gana que un ós formiguer amb congestió nasal.
- Doncs sóc un mer instrument en mans d'un babau sense imaginació.
- A què et refereixes?
- Això no és més que un altre dels teus patètics relats sense argument. Només has dibuixat un trist personatge tan estàtic que tu et dediques a atorgar protagonisme a la rossa de l'última historieta.
- Ah, no tens personalitat. Perfecte. Llavors voldràs venir amb mi.
- I perdre'm la resta del relat?






Entrega de premis: Les declaracions del guanyador/a





Altres textos presentats: Resta de participants

Comentaris

  • Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!![Ofensiu]
    EmmaThessaM | 05-03-2006

    Fi del termini de votacions pel REPTE DEL SEGLE!!!

  • vot de la dècada[Ofensiu]
    foster | 02-03-2006

    de part meva i considerant que pot ser un dels millors del centenari

    felicitats

    foster

  • VOT DE LA DÈCADA[Ofensiu]
    Leela | 28-02-2006

    Qwark, m'ha encantat... però tu això ja t'ho deus pensar oi?
    M'ha agradat moltíssim com et mous entre els diferents nivells: el del relataire, el d'un personatge i com aquest personatge torna a ficar al relataire dins del relat !. La prosa lleugera i adequada permet fer-nos lliscar entre les capes de la teva història.
    I aquest títol per acabar-ho d'arrodonir!... pressumptament inacabat , perfecte! o simplement un bucle que no s'atura!
    Genial!

  • Vot de la decada![Ofensiu]
    Bruixot | 27-02-2006

    Sí, el teu relat m'ha agradat molt, no sabria si dir que el que més de la dècada però trobo que està ben escrit, és original, inquietant, estrany, curiós. El meu vot per a tu!

  • vot de la decàda[Ofensiu]
    mjesus | 27-02-2006

    Trama original i divertida, un personatge que traspassa la ficció i no es vol perdre la seva història.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Màndalf | 27-02-2006

    Original, un bon ritme i un acabament fantàstic.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Joanra | 27-02-2006

    L'he trobat força enginyós. Hi ha molts bons reptes en general a la primera dècada, ha costat molt decidir-se!

  • Vot de la década[Ofensiu]
    angie | 27-02-2006

    M'ha costat decidir-me entre aquest i el repte X, però potser l'originalitat d'aquest i el diàleg ingeniós dels personatges m'han fet proposar-lo com a repte guanyador.

  • Vot de la dècada[Ofensiu]
    Filalici | 27-02-2006

    Els girs que dóna aquest repte em semblen divertits, el voto com a repte de la dècada.

l´Autor

Foto de perfil de REPTE CLÀSSIC

REPTE CLÀSSIC

254 Relats

351 Comentaris

283129 Lectures

Valoració de l'autor: 9.58

Biografia:
Ets un/a guanyador/a del Repte? Felicitats! Aviat veuràs el teu relat publicat!

QUÈ és un REPTE ? Molt fàcil :

El Repte, és una proposta que ha sorgit entre els autors i lectors de Relats en català. Es tracta d'un exercici narratiu que combina imaginació i destresa. S'ha d'escriure un relat sobre un tema concret que tingui entre dues-centes i mil paraules, quatre de les quals estan predeterminades i cal incloure-les de forma obligatòria. El Termini de presentació dels originals el tria el Jutge, que és l'anterior guanyador. Amb una setmana sol ser suficient. Els nous Reptes es pengen al Fòrum i en el mateix post: els relats que optin a guanyar.

La persona que resulta guanyadora tria el nou tema, les noves paraules i valora els relats que es presenten al nou Repte decidint-ne el corresponent guanyador. I així successivament.

Us hi animeu ? ;)

Ets el Jutge d'aquest Repte i has decidit qui és el/la nou/nova guanyador/a del Repte ?

Bé! Ara has de publicar-lo aquí.

El nom d'usuari és: guanyadordelrepte
La contrasenya la pots demanar al FÒRUM o al correu electrònic de l'ARC (l'Associació de Relataires en Català).

Clicant AQUÍ trobaràs La PLANTILLA!


Encara no saps de què va el Repte? Fes un cop d'ull als relats que ja hi ha publicats. Per més informació, pregunta al FÒRUM!

A reptar s'ha dit!