recorro somnis

Un relat de: kispar fidu

@ Jo recorro somnis que d'entre les estrelles em tempten.
Entre els meus pensaments navego, i entre els meus somnis encara volo.


A vegades no sents que et surten frases o versos sense saber del cert si els sents de debò? Si vertaderament et sents així? Com ho descriuen les paraules?

A vegades m'agrada retrobar-me en un lloc on mai hi he estat...
Sentir que torno a algun lloc del qual pertanyo, però on mai hi he passat ni una sola nit...

Veure'm caminant cap a un món que desconec, però que adoro.
Sentir com els meus peus es mouen per un camí que conec com el palmell de la meva mà, però en el qual cap altra vegada hi he posat un peu al damunt.


Jo recorro somnis que d'entre les estrelles em tempten.
Entre els meus pensaments navego, i entre els meus somnis encara volo.

Comentaris

  • Navega i vola[Ofensiu]
    Guspira | 30-01-2006

    A vegades, els somnis de nits estrellades se'ns fan realitat al dia a dia. Els tenim com a guies del futur, del següent pas a donar. I arrelem el nostre jo a llocs i sensacions en els que no hi hem estat, però alhora... hi hem somiat tants cops...
    Segueix volant entre somnis... que és un dels plaers més grans d'aquesta vida.

    Un petó

    GuSPI

  • és...[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 20-01-2006

    molt xulo!!!!!!!!!
    m'agrada molt com escrius, gemma!!!
    jajaja, el títol del meurelat, no és el seu telèfon, sinó falta d'inspiració, com molt bé has dit tu!!jejejeje
    grpacies per la felicitació!!!!jejeje
    i pel comentari!!!!!
    A mi tb m'agrada anar a llocs on mai hi he estat...
    una abraçada, i força!!!!!
    Sílvia

  • Hola...[Ofensiu]
    N | 20-01-2006

    Merci pel comentari. Doncs sí...és just per allà la foto.
    Crec que tothom interpreta el meu relat malament..no estic parlant d'un amor impossible...sinó de la mort..però m'imagino que és una mica difícil d'esbrinar.
    per tan merci pel comentari...i enhorabona per aquest relat, molt bé de veritat.
    Et seguiré llegint.
    Un petó!

  • Llibre | 13-01-2006 | Valoració: 10

    M'hi he trobat molt i molt còmoda, amb aquest relat teu. Recórre somnis, sentir-se navegar entre pensaments, formar part de tot aquest conglomerat de sensacions sense saber ben bé d'on surten ni on et porten. Però per damunt de tot, sentir-se llire entre ells... Sí: m'hi he trobat molt i molt còmoda... i força identificada.

    Una abraçada,

    LLIBRE

    PS.- Felicitats per la tasca que has fet de "recuperació" i actualització dels capítols de "A l'Univers...". Déu n'hi do! I sí: encara en falten molts, per acabar la història... i no crec que arribem a veure-la acabada.

  • Somnis[Ofensiu]
    brumari | 12-01-2006

    No et cansis mai de volar pels teus somnis.

    I sempre que puguis, fes-nos-en partícips.

    Petons

  • Justament ahir ....[Ofensiu]
    angie | 08-01-2006

    deia una relataire que pot desaparèixer el somniador però mai el somni...
    És caminar per la història, volar amb les ales de l'esperança i tocar amb les puntes dels dits el teu propi cel...

    L'apunt a la teva biografia sobre que és un relat és tan cert com que em dic Àngels.

    besets maca

    angie

  • Somnis[Ofensiu]
    fada_negra | 08-01-2006

    què seria jo sense ells??Mare meva,no puc ni imaginar-ho...¡¡Què be ho has explicat tot amb poquetes paraules!!Felicitats

  • Que bonics...[Ofensiu]
    cassigall blau | 08-01-2006

    ...els somnis...i el teu relat

    Felicitats Gemma

    pere

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

211573 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo