Records passats

Un relat de: martaplanet

Dues llàgrimes li van baixar galta avall mentre negava amb el cap, això que li demanava no podia fer-ho.
-I de què em serveix estar amb tu? - va cridar ell. - Si no em pots donar l'única cosa que et demano.
Més llàgrimes.
-Deixa de plorar, vols? - va seguir cridant. - És culpa teva no meva.
I encara més llàgrimes.
-Ho deixem. No et vull tornar a veure.
Ell va marxar tot empipat, sense tornar a mirar enrere, sense tornar a mirar a la noia que fins aleshores havia estat sortint amb ell.
I ella va seguir plorant allà on l'havia deixat, enmig d'un parc, al costat d'un banc i una paperera. Quan ella va deixar de plorar ja havia començat a fer-se fosc i els fanals s'encenien a poc a poc. I llavors va recordar aquell fatídic dia en què un home al parc la va violar.
Es va abraçar a si mateixa tot recordant aquell horrible dia en què li havien robat la seva virginitat. El dolor, la por, la debilitat, la certesa de que no podia seguir vivint, cada sentiment que havia tingut va tornar amb més força que mai. Va acariciar-se una galta, ja no plorava, les llàgrimes feia temps que havien desaparegut d'aquell record, ja no ni quedaven per aquell dia, havia plorat durant tres anys, havia intentat suïcidar-se cinc vegades, i ara estava allà, dreta, en un parc semblant al dels seus records, i acabava de deixar-la un noi que no podia entendre res del que li passava. Era tot tant irònic, era tot tan estúpid.

......................................................

-L'estem perdent! - va cridar el doctor. - Merda, la dosis que s'ha pres era massa forta!
Un doctor i quatre infermeres intentaven que el cor de la noia tornés a funcionar amb normalitat. Mentrestant a poc metres d'allà els seus pares estaven asseguts a la sala d'espera, resant perquè la seva filla s'ensortis del seu sisè intent de suïcidi.

Comentaris

  • ginebre | 23-12-2007

    boníssim, martaplanet, et felicito!!

  • :O Impresionada...[Ofensiu]
    escenciadetaronja_ | 23-12-2007 | Valoració: 10

    Ja he acabat de llegir-me TOTS els teus relats.
    TOTS m'han encantat!
    M'agrada molt com escrius i tens una imaginació increible.

    Tots els de "Per fi l'he mort" són boníssims però no acabo d'entendre del tot bé lo que diu de "gràcies pel funeral".
    N'hi ha uns quants que parlen del suicidi... Espero que no siguin reals perquè espero que no ho facis i, per tant, entre altres coses, deixis d'escriure (seria una llàstima per RC perdre una escriptora com tu).

    Ja m'he passat pel teu fotolog. Et fa res que t'agregui al msn?

    Espero la continuació de Ermaar, eh!
    El que més m'ha agradat? "Retorbada" (Dels dos bàndols que, sí no, perd tota la gràcia) Molt romàntic i crec que l'únic que no te sang pel mig... :S

    Per cert, tenim la mateixa edad!
    (Vas començar a escriure amb 8 anys?:S)
    Res més... Bones festes!



    escenciadetaronja_

  • escenciadetaronja_ | 23-12-2007 | Valoració: 8

    M'ha agradat el teu relat!
    Una mica bèstia. Impresiona...
    Pobra noia. I el noi és molt, molt incomprensiu.
    Saps? Et seguiré llegint, m'agrada com escrius!
    Bones festes*

    escenciadetaronja_

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101285 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.