realitats (Bogeria)

Un relat de: La noia de la porta

Seria meravellós que al obrir la porta trobés un tricicle, al matí caigués una estrella als meus peus i la lluna brillés infinitament.

Seria preciós que el campanar sonés a tothora, i trepitgéssim bassals en plena sequera i ens enamoréssim del marit i baixés un àngel a fer-nos l'amor.

Seria magnífic que, la monja pequés, l'alcalde es donés un cop d'estat, que la fruitera regalés margarites, que el cec s'encegués, que el coix saltés i la vídua lligués.

Seria tan bonic matinar de nit, somiar despert, pagar al vendre, estimar l'assassí, matar al purità, tallar mans, besar el terra quan plou, trepitjar vidres, pintar amb sang, moldejar pa, regalimar l'esperma per les parets, avortar cada mes, ballar al cementiri i menjar sorra.

La Nioa de la Porta

19/11/06

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

La noia de la porta

12 Relats

13 Comentaris

11539 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
La noia de la porta

ADREÇA: C/ Sense sortida
POBLACIÓ: Entre Gironella i Puig-Reig
PAÍS: 4 parets
TLF.: Sense saldo.

ESTUDIS
- Diplomada en Educació Social (Especialització en no ser educadora).
- Títol superior en patidora (Sobrecàrrega de responsabilitats)
- Graduada en inconformisme (Les Hòsties de la vida)
- Expulsada de l'escola per ser adults (Llar de les Màscares)

EXPERIÈNCIA LABORAL
- Treballa per oblidar que no té res a fer (2002-2005)
- Treballa per trobar-se (2006)

AFFECCIONS
- Esperar, plorar, callar, somiar, il·lusionar-se,, escriure, saltar i volar.

COSTUMS
-Cuidar els que estima.

DADES D'INTERÈS
- Miss ben parlada.
- Nivell D en no trobar res.