Al despertar...

Un relat de: La noia de la porta

Ulls plorosos. Un badall. Música optimista. Estat d'ànim depressiu. Un tap al pit. El desordre de l'estança. La porta desdibuixada; ahir arrancà tots els records que hi penjaven, ja no li deien res. I ara sent que li manca alguna cosa. El record borrós d'un somni que la trastorna. Per què hi ha tants dies que es desperta amb aquesta sensació? No ho sap.

El que sí que sap, és que un cop salti del llit i pugi, sense dir paraula, al món li desapareixeran tots els mals i tornarà a viure la màgia que fa uns dies ha descobert que l'envolta. Segurament l'envairà l'optimisme, l'alegria, la xerrera, l'activitat, el bon humor.

Però mai no sap evitar passar aquests minuts estirada al llit, assaborint el residu de la depressió que va carregar durant anys.

És possible enyorar els mals moments? Els sentiment malèvols? És possible?

Fa vergonya dir-ho...però sí. Ella sap que és possible.

28/09/06

Comentaris

  • Vale...[Ofensiu]
    Arbequina | 11-10-2006 | Valoració: 10

    aquí tornes a la "fosca temàtica" que, pel coneixement que despren el relat-assaig, has viscut, no en tinc cap dubte, d'aprop.
    La part del final m'agrada especialment, tot ell està molt bé. Però el segon paràgraf jo l'hagués puntuat d'una altra manera... és fa liós.
    Per cert, et poso un deu global als quatre que t'he llegit, doncs he passat una bona estona de lectura. Em retrobaràs, segur.

    Una forta abraçada i fins aviat.

    Arbequina.

l´Autor

La noia de la porta

12 Relats

13 Comentaris

11543 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
La noia de la porta

ADREÇA: C/ Sense sortida
POBLACIÓ: Entre Gironella i Puig-Reig
PAÍS: 4 parets
TLF.: Sense saldo.

ESTUDIS
- Diplomada en Educació Social (Especialització en no ser educadora).
- Títol superior en patidora (Sobrecàrrega de responsabilitats)
- Graduada en inconformisme (Les Hòsties de la vida)
- Expulsada de l'escola per ser adults (Llar de les Màscares)

EXPERIÈNCIA LABORAL
- Treballa per oblidar que no té res a fer (2002-2005)
- Treballa per trobar-se (2006)

AFFECCIONS
- Esperar, plorar, callar, somiar, il·lusionar-se,, escriure, saltar i volar.

COSTUMS
-Cuidar els que estima.

DADES D'INTERÈS
- Miss ben parlada.
- Nivell D en no trobar res.