Deliris de diumenge

Un relat de: La noia de la porta

I m'ho crec. Perquè llegeixo un llibre que em desordena les idees. Perquè la màgia que m'envolta m'espanta. I el cor se m'encongeix, perquè a través de la finestra entra llum que m'inclou. Perquè la música em parla. Perquè els ulls em delaten, perquè ja molt temps que els ulls em delaten, i no em puc amagar, perquè tothom em coneix.

I m'ho crec. Les senyals em guien, i ja no sé qui sóc, perquè tothom té un bocí de mi i jo sóc feta de bocins dels altres.

I res s'entén i tot és entès. I em perdo i visc sense saber. I sé sense viure.

I m'ho crec. Perquè tot és un joc, on avancem, ens aturem, intercanviem fitxes, ens matem i ens renaixem, en jo o en ells. Que ja no sé qui sóc.

Però m'ho crec.

1/9/2006

I m'espanto...

Comentaris

  • Un assaig ben estrany...[Ofensiu]
    Arbequina | 11-10-2006

    amb un missatge ocult que no arribo a copsar: què et creus?
    Perlo demés, és capaç de fer-me interessar... d'exprimir-me el cervell per buscar quelcom... i és una virtut, sense dubte, de l'assaig.

    Vaig a trobar el significat en algn altre relat teu. Una abraçada i fins ara.

    Arbequina.

l´Autor

La noia de la porta

12 Relats

13 Comentaris

11538 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
La noia de la porta

ADREÇA: C/ Sense sortida
POBLACIÓ: Entre Gironella i Puig-Reig
PAÍS: 4 parets
TLF.: Sense saldo.

ESTUDIS
- Diplomada en Educació Social (Especialització en no ser educadora).
- Títol superior en patidora (Sobrecàrrega de responsabilitats)
- Graduada en inconformisme (Les Hòsties de la vida)
- Expulsada de l'escola per ser adults (Llar de les Màscares)

EXPERIÈNCIA LABORAL
- Treballa per oblidar que no té res a fer (2002-2005)
- Treballa per trobar-se (2006)

AFFECCIONS
- Esperar, plorar, callar, somiar, il·lusionar-se,, escriure, saltar i volar.

COSTUMS
-Cuidar els que estima.

DADES D'INTERÈS
- Miss ben parlada.
- Nivell D en no trobar res.