Què és el que s'ha de fer...?

Un relat de: ¥eÞe§

Passo les nits escoltant cançons que em recorden a tu. Miro el sostre i sense volguer veig el teu somriure i els teus ulls brillants, com sempre. La llum de la lluna demostra que em fa costat i que em farà companyia durant tota la nit; una nit silenciosa i gelada, com sempre, com sempre que no hi ets.
Em fa por mirar al futur. Voldria que estiguessis al meu costat, voldria veure't sovint, voldria acariciar la teva pell sense limitacions, voldria saborejar els teus llavis i murmurar-te a cau d'orella un sincer i suau "t'estimo"...
Sembla que demani força coses, però realment només n'estic demanant una sola, només estic demanant una oportunitat i crec que amb això, no faig mal a ningú.
M'agradaria mirar al futur amb esperança i amb il·lusió, i encara que molts pensin que no faig bé, jo els hi pregunto:
Què fas quan l'únic sentit que trobes a la vida, la única il·lusió, la ferma felicitat i un somriure permanent es pot trobar en una persona tant especial i desitjada per la qual lliuraries la vida per ella?

Comentaris

  • què s'ha de fer...?[Ofensiu]
    Capdelin | 14-03-2006

    quan sents un foc a l'interior que et crema... quan desitges a algú que no hi és... quan voldries estar sempre al costat d'ell i la distància o l'absència no ho permet...
    potser... esperar, lluitar, caminar a poc a poc i trencar les cadenes que lliguen les mans del cor al sostre de la por...
    una abraçada!

  • Eis!![Ofensiu]
    fada_negra | 14-03-2006

    Que relat més maco...de debò..m´agrada molt...De fet,lt´he llegit perquè m´ha cridat l´atenció la frase que poses a la teva biografia,es genial!!
    Segueix així :)