Quants records per a tants pocs anys!!!

Un relat de: faldudeta_8

Sóc una "enana" de quinze anys i ja considero que he viscut massa coses, suposo que com tots, que cadascú té els seus problemes, i que cadascú sap com superar-los. Sí, Penso que he passat massa coses, encara que de la majoria no me'n penedeixo, o sí?... no sé...
Estic un poc pensativa avui...
Pensativa en que la vida, la meua vida, el que porto d'ella, m'ha ensenyat a ser "forta", a intentar lluitar pel que vols sense pensar en les conseqüències que pot portar-te, o... pensant-les, però, evitar-les...
Evitar-les?... sí, sé que és de covards... doncs sí, em considero una noia covard...
Sí, desgraciadament ho afirmo, SÓC UNA COVARD, però, és el que hi ha!!!...
doncs... ho dixo aquí...
A la conclusió que he arribat en fer aquest escrit, és que com diu la meva mare: "l'experiència és la mare de la ciència" ... Molt bona frase... però sabeu que us dic? que a vegades m'agradaria ser més tonta, més ignorant ...
Saber menys coses i adonar-me'n de menys!
Molts petonets!!!

Comentaris

  • peter pan[Ofensiu]
    Nurithy | 16-12-2007

    no ho dic per ofendre. Respecto molt aquest conte, i narra una mica aquesta paradoxa de voler i doler que és creixer.

  • HOLA MACA[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 11-12-2007 | Valoració: 8

    No ets tant covarda, quan t'atreveixes a descriure't en un relat. Ets molt jove, i el que si que has de fer es viure i escriure les coses de la teva edat, et poden quedar uns relats molt romantics, alegres, divertits i fins hi tot atrevits, sempre que ens ho deixis llegir no et trobarem covarda, fins hi tot pots semblar agosarada. Un peto molt gros... muaks!

l´Autor

Foto de perfil de faldudeta_8

faldudeta_8

33 Relats

54 Comentaris

40783 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc una noia de 20 anys, la qual va començar a entrar pel món de relatsencatala.com quan en tenia 16.
Vaig començar estudiant enginyeria telemàtica i he acabat estudiant filosofia, un món apasionant.
Sóc una persona què sol pensar bastant en les coses de la vida, les quals aniré compartint per aquí..amb vosaltres.