Quan començàrem a competir tu i jo?

Un relat de: Boira Bosch
Quan fou que les meves frases enginyoses deixaren de fer-te gràcia?
Ara m'esgarres amb la mirada cada cop que vull fer un acudit.
Quan les meves anades d'olla començaren a fer-te tanta ràbia?
Ahir no t'agradava com cantava, avui no t'agrada com escric
Primer pensava que, per alguna raó, jo t'havia deixat d'agradar,
que ja no em veies com a aquella nena tan i tan original.
Ara ho veig clar. Tu i jo ja fa temps, ja fa molt temps, que hem començat a competir.

Comentaris

  • Enginy i pràxis[Ofensiu]
    T. Cargol | 30-01-2014

    Jo enc anvi diria que l'enginy dissimula però no elimina la necessitat de la pràxis: pràxis de la relació: aquelles accions/obres intencionades per retenir a la persona a favor de la seva voluntat.

l´Autor

Foto de perfil de Boira Bosch

Boira Bosch

15 Relats

14 Comentaris

13154 Lectures

Valoració de l'autor: 8.75

Biografia:
Vaig néixer a Mallorca, a un poble avorrit enfora de la platja i de la ciutat. Sóc la segona de tres germanes, el que de fet també em sembla bastant avorrit. Treballo com a comptable a una empresa (no fa falta us digui com d'avorrit això també és, no?)
Per tot això.... ESCRIC.

A part dels relats publicats a aquesta web, he publicat fa poc la meva primera novel·la (L'ILLA DEL TALP). Us deixo el link per si us pogués interessar.

http://www.amazon.es/LILLA-TALP-Catalan-Boira-Bosch-ebook/dp/B019QW6D1C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1452198457&sr=8-1&keywords=l%27illa+del+talp

Us en podria fer una sinopsi però per no avorrir-vos simplement us diré que: m'ho he passat de puta mare escrivint-la!