Crepuscle

Un relat de: Boira Bosch
La meva primera cita amb l'amic de l'amic de la Mercè! Em pinto els llavis, em poso les calcetes negres (se'm fiquen entre les anques però són les més sexis que tinc) i el vestit morat que em queda tan i tan estret i que probablement l'any que ve ja no el pugui portar.

La primera impressió és bona. El tipus és de bon veure. Alt, fort i amb els ulls blaus, què més puc demanar?

Ens asseguem i, menjant un gall de San Pere molt encertat, xerrem de coses trivials.

- Doncs a mi m'agraden els llibres de ciència ficció i els de fantasia - li dic entre mossegada i mossegada.

- Ah, vaja! Doncs t'agradarà la saga de "Crepuscle"?

Silenci.

- No.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Boira Bosch

Boira Bosch

15 Relats

14 Comentaris

13206 Lectures

Valoració de l'autor: 8.75

Biografia:
Vaig néixer a Mallorca, a un poble avorrit enfora de la platja i de la ciutat. Sóc la segona de tres germanes, el que de fet també em sembla bastant avorrit. Treballo com a comptable a una empresa (no fa falta us digui com d'avorrit això també és, no?)
Per tot això.... ESCRIC.

A part dels relats publicats a aquesta web, he publicat fa poc la meva primera novel·la (L'ILLA DEL TALP). Us deixo el link per si us pogués interessar.

http://www.amazon.es/LILLA-TALP-Catalan-Boira-Bosch-ebook/dp/B019QW6D1C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1452198457&sr=8-1&keywords=l%27illa+del+talp

Us en podria fer una sinopsi però per no avorrir-vos simplement us diré que: m'ho he passat de puta mare escrivint-la!