Companys de feina

Un relat de: Boira Bosch
- Pot ser no ens tornem a veure mai més. Te’n vas tan enfora…
- Qui ho diria que arribaria aquest dia? Portem més de deu anys junts. Colze a colze. Més de vuit hores cada dia, cinc dies a la setmana. I ara...
- T’enyoraré, saps?
- I jo a tu. Hem compartit tantes coses...
- Fes-me un petó, un petó a la boca. Compartim aquest darrer secret, aquesta darrera dolentia, a mode de comiat.
- Saps que estic casat. Tu també hi estàs. No m’ho hauries de demanar.
- Au, va! No et facis de pregar. És una manera de dir-nos adéu. No trobes què ens mereixem un comiat especial?
- Per què espenyar-ho? Tal vegada em farà pudor l’alè. Tal vegada tindràs la saliva massa àcida pel meu gust. Tal vegada ens topem amb el nas i ens facem mal...

Els dos companys de feina es besaren. Fou una besada llarga i intensa, com les de les pel•lícules.

- O tal vegada em masturbi la resta de la meva vida pensant en aquest petó.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Boira Bosch

Boira Bosch

15 Relats

14 Comentaris

13212 Lectures

Valoració de l'autor: 8.75

Biografia:
Vaig néixer a Mallorca, a un poble avorrit enfora de la platja i de la ciutat. Sóc la segona de tres germanes, el que de fet també em sembla bastant avorrit. Treballo com a comptable a una empresa (no fa falta us digui com d'avorrit això també és, no?)
Per tot això.... ESCRIC.

A part dels relats publicats a aquesta web, he publicat fa poc la meva primera novel·la (L'ILLA DEL TALP). Us deixo el link per si us pogués interessar.

http://www.amazon.es/LILLA-TALP-Catalan-Boira-Bosch-ebook/dp/B019QW6D1C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1452198457&sr=8-1&keywords=l%27illa+del+talp

Us en podria fer una sinopsi però per no avorrir-vos simplement us diré que: m'ho he passat de puta mare escrivint-la!