Plou, sí, plou

Un relat de: xaropdetu

Plou, sí, plou
gotetes sobre la gespa.

Plou, sí, plou
frescor sobre la pell seca.

Plou, sí, plou
desitjos sobre la terra.

Plou, sí, plou
idees per un nou poema.

Plou, sí, plou
tendresa per aquest planeta.

Plou, sí, plou
gotetes sobre la gespa.

Comentaris

  • repetitiu[Ofensiu]
    kolliny4 | 05-11-2005 | Valoració: 1

    com has dit abans...un xic repetitiu

  • Eis!![Ofensiu]
    NoKia | 23-08-2005

    Ola xaropdetu!!! Carai quin poema! senzill po precios!! Inspira certament una pau i tranquilitat grans... com la pluja mateixa. Inga continuare llegint cosetes teves!! Un peto!!!
    NoKia

  • Preciós[Ofensiu]
    ITACA | 19-08-2005 | Valoració: 10

    Senzill, sense complicacions, em transmet moltisima pau i tranquil·litat, directe, clar, com dic jo, una combinació senzillament preciosa, es increïble es capaç de transportar-te a qualsevol lloc.
    I es cert, plou? doncs ja saps idees, sentiments, vivències, persones, imatges, d'algo tan simple has desenvolupat un poema meravellós

  • i que no surti el sol[Ofensiu]
    fill de les ombres | 19-08-2005 | Valoració: 9

    si plou així la senzillesa dels teus versos.
    massa vegades sols veiem la pluja com un mal, com un contratemps, com una incomoditat...

    jo visc al pallars sobirà i precisament ahir vam tenir un temporal diluvià... però com de fresca queda la terra, quina olor de terra humida, quin goig sentir la natura en plena efervescència...

    que segueixin plovent els teus relats, els teus versos senzills i els teus poemes.

    fins aviat!



    (jo també sóc fill de sta. perpètua de mogoda, potser sense saber-ho ens coneixerem i tot)

  • sí senyoreta![Ofensiu]
    quetzcoatl | 09-08-2005 | Valoració: 10

    Hola guapa!

    Ja deia jo que alguna cosa productiva devies fer... i és que només ens cal mirar el nostre entorn, oi?

    Molt bonic el poema; ordenat, senzill, transparent.

    una abraçadassa,

    m

  • senzill i fantàstic[Ofensiu]
    puntaire | 08-08-2005 | Valoració: 9

    Senzillament breu i fantàstic.

  • Si hagués de resumir...[Ofensiu]
    Llibre | 08-08-2005

    ...el meu comentari en una sola frase, et diria una cosa així: "De com la senzillesa pot esdevenir bellesa".

    És un poema senzill, sense recargolades imatges ni rebuscades paraules, cosa que ens demostra que sovint no cal cercar els tres peus al gat (per cert, molt bufó, el de la foto), i que prima més dir les coses de manera un tant directe.

    I això no vol dir que no m'agradin els poemes més complexos. Crec que tota manifestació artística té un espai.

    I m'ha agradat la manera de cloure el poema: els mateixos versos que l'inicien. Com un rondó. Com un tornar a començar en un cicle vital que ens duu a repetir i repetir-nos.

    Plou, sí, plou.

    És reconèixer l'evidència d'allò que ens envolta, en un intent de comprendre el nostre món.

    Buf! Ja està! Ja se me'n va l'olla! Millor que m'aturi aquí, que quan començo a desbariejar sóc perillosa.

    Una abraçada,

    LLIBRE

  • Ei xaropet!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 04-08-2005

    El teu poema em semblen gotetes de pluja caient distretes.

    El teu poema es refresca mentre la pluja l'engresca.

    Els teus versos són fets d'aigua que la pell seca alimenten.

    Els teus mots són tots gotetes d'una eterna i pluja fresca.

    Salz.

  • com una cançó.[Ofensiu]
    estrangera | 04-08-2005 | Valoració: 9

    de fet la pluja és melodia, com un "morse" estrany que, a més de la terra, va penetrant-nos i omplint-nos d'un encís difícil d'expressar. Cosa que tu fas amb una cadència que evoca i recorda el tema repetitiu d'una canço molt dolça.

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de xaropdetu

xaropdetu

15 Relats

98 Comentaris

23314 Lectures

Valoració de l'autor: 8.84

Biografia:
 
per alguna coseta...
xaropdetu@hotmail.com(msn)
xaropdetu@yahoo.com(e-mail)

http://xaropdetu.blocat.com





R en Cadena

"Gypsy em va encadenar i jo he passat la cadena a electra, brumari, danino, Lluna, auriga i musical."

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")