per què buscar?

Un relat de: xaropdetu

Per què buscar si et tinc a tu?
Tinc els teus llavis, els teus ulls de cel, el teu rostre...

Per què buscar si tinc els teus braços?
I la teva calidesa...

Per què buscar si tinc el que vull?
I el que vull ets tu...

Per què buscar si t'estimo?
...

Comentaris

  • Hola![Ofensiu]
    tramuntana | 09-09-2005 | Valoració: 7

    Està molt bé. És curt, però m'agrada. M'agraden molt aquests poemes curtets! petons!

    laura^^

  • I doncs?[Ofensiu]
    brideshead | 01-08-2005

    per què, tot i amb el que ens expliques, segueixes buscant? perquè, el teu poema és una pregunta... però al darrere, hi ha el missatge, darrere les paraules, s'hi amaga la intenció del poeta, ..... per què? i només el poeta sap la resposta. El que jo intueixo, però, és que segueixes buscant....

    Un petó, ....... i afegir una coseta.... la foto que has penjat.... preciosa! Sento aquest solet que il·lumina Barcelona sobre la meva pell...!

  • Queca | 01-08-2005 | Valoració: 9

    Buscar a vegades acava cansant, i has dedicat tanta energia a seguir buscant una cosa que sense saber-ho potser, ja tenies, que s'ha escapat, per no tornar mai més. És el perill de buscar, sense saber ben bé el que volem.
    Crec que és millor saber el apreciar el que es té, i aprofitar cada moment gaudint amb els teus!!
    I si estimes a una persona... per què seguir buscant?
    Molts petons ben dolços, de fet, com el teu sobrenom.

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 01-08-2005

    us he llegit d'una revolada. Després de l'estiu em dedicaré intensament a llegir-vos.

    Mmm, no busqueu més, Ja m'heu trobat!!
    M'heu afegit al msm, i només fa falta coincidir per intercanviar impressions.

    Poema intens i curt. Mmm, m'imprimeixo la vostra creació i la mimaré aquests dies.

    Un bes dolç i suau!

  • sempre busquem[Ofensiu]
    albuheira | 30-07-2005 | Valoració: 7

    fins i tot quan ja tenim la persona o l'espai o el lloc que creiem n'era tot el que necessitàvem seguim buscant. Crec que les persoens mai ens aturem sempre hi ha cerquem més i més. A banda crec que no et pots parara, una persona pot ser el teu gran amor però no ho és tot si posem tot el que volem en una persona estaríem equivocant-nos. Salutacions :)

  • AnNna | 29-07-2005 | Valoració: 9

    Algú et dirà que buscar per res, per perdre el temps... altres perquè s'avorreixen... altres perquè són molt perfeccionistes i el noi no és prou bo, d'altres intentaran buscar a veure si en troben algun de millor en el món... (aquests últims buscaran sempre, doncs sempre hi haurà algú que superi el nostre estimat), altres et diran que no busquen, que troben... o que esperen que el príncep les trobi a elles...

    després d'aquesta petita paranoia... dir-te que visquis la vida a cada instant, sense preocupar-te per un futur millor.

    mil petons!

    Gràcies per obrir-me una mica camí i deixar-me endinsar en la teva vida! M'alegro que estiguis millor!!!!

    petons de nou,

    AnNna

Valoració mitja: 8

l´Autor

Foto de perfil de xaropdetu

xaropdetu

15 Relats

98 Comentaris

23363 Lectures

Valoració de l'autor: 8.84

Biografia:
 
per alguna coseta...
xaropdetu@hotmail.com(msn)
xaropdetu@yahoo.com(e-mail)

http://xaropdetu.blocat.com





R en Cadena

"Gypsy em va encadenar i jo he passat la cadena a electra, brumari, danino, Lluna, auriga i musical."

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")