Pesadilla

Un relat de: Josoc
Anit vaig somiar i recordo el somni. Somiava que estava morta i que el meu cos flotava, com un globus, fins a prop del sostre i des d’allà veia i sentia el que passava a sota. Semblava tan real! Vaig veure entrar la veïna que va començar a cridar en veure’m. Després va venir més i més gent. Llavors jo vaig baixar i vaig quedar estirada al llit, vaig obrir els ulls i vaig preguntar si ja havien arribat els operaris i si encara se sentia pudor. Llavors tothom es va posar a xisclar i xisclar. I amb tants crits em vaig despertar.
...............................................................................................
Me n’havia anat a dormir intranquil•la. Estan fent obres als baixants del meu pis i quan els operaris ja eren fora vaig notar a dintre casa una forta pudor semblant a la del gas. Vaig cridar a una veïna perquè em donés la seva opinió. Totes dues vam ensumar els fogons de la cuina amb el gas donat per comparar i vam decidir que no era ben igual. Així que vam suposar que era a causa d’algun material de les obres. La veïna em va dir, com de broma, que l’endemà ja em trucaria per saber si estava viva. I me’n vaig anar a dormir.
.................................................................................................
Avui he sabut que, a causa de les obres, s’havia desmuntat la xemeneia de la caldera de la calefacció i els gasos que havien de sortir a l’aire lliure, entraven a dintre casa. I aquesta era l’explicació de la pudor. Ja està arreglat. Uff!

Comentaris

  • Ai, els malsons![Ofensiu]
    Materile | 18-06-2011 | Valoració: 10


    Hi ha vides que són un malson, hi ha malsons que semblen reals, viscuts, plens de vida.

    És un relat molt viu, molt ben narrat. Sembla imposible que els nostres temors, preocupacions, angoixes... ens quedin retingudes en el subconscient i en un estat de vigilia aflorin prenent cos.

    Una abraçada,

    Materile

  • Malson i veins[Ofensiu]
    Unaquimera | 01-02-2011

    Ara, en entrar al teu espai, he vist que tenies una nova publicació, així que em dedico a llegir-la.

    M’he trobat amb un relat que comença amb una referència onírica, en la que s’inclou a la veina que crida.
    Enmig dels punts, es descriu la situació precedent, on també apareix la veina com a persona consultada i donant la seva opinió.
    Després, arriba l’explicació de l’ensurt i de la pudor: cosa de les obres a la comunitat, queda clar.

    Parlant de omunitats i veinatges, aquí tens aquests Condemnats veïns!

    Continuaré baixant pels teus títols... i continuo enviant-te una abraçada,
    Unaquimera

  • "MALSON"[Ofensiu]
    brins | 31-01-2011

    Quin alleugeriment sentim quan, en despertar, ens adonem que la nostra angoixa ha estat produïda per un "MALSON", oi?

    Pilar

  • a vegades els somnis i la realitat[Ofensiu]
    joandemataro | 31-01-2011 | Valoració: 10

    es barregen, els malsons ens fan patir sovint i ens sacsegen per dins
    abraçada
    joan

  • Són tan...[Ofensiu]
    AVERROIS | 30-01-2011 | Valoració: 10

    ...reals els somnis que després la realitat sembla un somni. Un bon ensurt trobar-se a l'altra barri. Però segur que estaves tranquil·la i relaxada, al cap i a la fi, diuen que a l'altra banda si està molt bé, o no.

    Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Josoc

Josoc

129 Relats

525 Comentaris

121239 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc una apassionada de les lletres, m'agrada llegir i escriure. Durant molt de temps he guarsat per mi sola la majoria dels meus escrits. Fins que vaig descobrir els RELATS. M'agrada pensar que són llegits, tal com jo llegeixo els d'altres. M'agradaria molt que els comentéssiu.