Perfecció

Un relat de: Edgar Cotes i Argelich
És simplement perfecta. Els seus rínxols nocturns, els seus ulls ambarins, la seva mirada seductora, els seus pòmuls roents, els seus llavis deliciosos, les seves mans dolces, la seva pell melosa, la seva silueta ben delimitada... Tot plegat, composa la seva magnífica i bella perfecció. I que m’esclavitza amb el seu embruix.

Un xiulet em torna a la realitat. M’haig d’afanyar a endollar-la o bé se li esgotarà la bateria.

Comentaris

  • Un robot??[Ofensiu]
    Marteta | 12-03-2014 | Valoració: 10

    El que em pensava que seria un relat d'alabança a una suposta perfecció femenina acaba sent una màquina? Quina sorpresa, has jugat amb els prejudicis que podriem haver fet havent llegit les primeres prauales.

    M'ha agradat, i sorprès!

    Una besada
    Marta

  • Sorpresa[Ofensiu]
    Materile | 25-02-2014 | Valoració: 10


    Amb poques paraules i uns bons adjectius, sempre a punt el factor sorpresa, has escrit una bona declaració d'amor.

    Felicitats, Edgar!!!!!!

    Materile

  • Deu ser al principi[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 20-02-2014

    de la robòtica, en un futur ja duran bateries solars i només de rebre llum es recarregaran, però està clar, encara no era el moment el del teu relat. Sentiments ben portats, i una història que obre finestres a històries més llargues.
    Un relat ben pensat, un pas més enllà de la teva literatura fantàstica.

    Sort Edgar!

    Ferran

  • No sé pas que dir-te...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 17-02-2014 | Valoració: 10

    No sé pas que dir-te. La ciència-ficció és un tema que mai no m’ha atret gaire... però què vols que et digui, aquest de ciència-ficció/sentimental-real m’ha fet força gràcia.
    Molt bo, Edgar, molt bo!
    —Joan—

  • Una robota?[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 17-02-2014 | Valoració: 10

    Caram, quina sorpresa! Una robota perfecta! Relat breu que fa patir llargament pensant-hi. Ara, un amor és un amor, sigui de carn i ossos o de metall i fils verds. Una abraçada Edgar i felicitats per la originalitat.

    Aleix

  • Futur[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 16-02-2014

    En clau ficció-científica, t'ha sortit aquest relat amorós.
    Busca-la bé, Edgar, i veuràs com trobes la teva dona perfecta sense endolls ni bateries.

  • Dona – robot perfecte. [Ofensiu]
    Naiade | 16-02-2014 | Valoració: 10

    I arribarem a tenir tots aquets sentiments per un objecte que s’ha d’endollar perquè funcioni? Com sempre els teus relats incideixen en la ciència ficció, gènere que m’apassiona i del que t’estàs convertint en tot un geni.
    Una forta abraçada i molta sort

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Edgar Cotes i Argelich

Edgar Cotes i Argelich

38 Relats

324 Comentaris

50477 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
(Balaguer, 25 de juliol del 1997)
Aprenent d'escriptor i traductor, amant del microrelat i enamorat dels genères fantàstics (ciència-ficció, fantasia i terror).

Em podeu seguir al meu bloc

Edgar Cotes

O al meu Twitter:

@Edgar_Cotes