Impossibles

Un relat de: Edgar Cotes i Argelich
En algun indret de la Fi del Món, s’amagava el tresor dels nibelungs. Molts l’havien intentat trobar, però no n’havien sortit gaire ben parats. Els perills que el camí tenia preparat haurien fet acovardir el mateix Geralt de Rívia. De fet, es tractava d’una gesta irrealitzable condemnada al fracàs.
Tanmateix, un equip d’intrèpids es va conjurar per aconseguir-ho. Era un dream team que hauria aconseguit derrotar el drac Shenron equipats únicament amb una cullereta. Estava format per un jove armat amb l’Espasa Mestra, l’elfa més sàvia de Rivendell, una maga educada pel millor Arximag de Roke, la Mà del Rei més astuta dels Set Regnes i, com no podia faltar mai, un parell de hòbbits experimentats per un bildungsroman plagat de peripècies.
El seu destí, però, no va diferir gaire del de la resta d’aspirants. Com ja havíem advertit, era una gesta irrealitzable condemnada al fracàs. L’optimisme, malgrat que de vegades ajudi una mica, no fa impossibles.

Comentaris

  • Missatge[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 15-11-2020

    Ens fas un tour per la mitologia moderna del fantàstic i en deixes una frase final, que per ella mateixa ja és un microrelat.

    Bona proposta fantàstica!
    Ben trobat, Edgar!

    Ferran

  • La bona confitura[Ofensiu]
    rautortor | 15-11-2020


    Veig que segueixes amb la teva filosofia, la del pot petit i la bona confitura. I, així mateix, ens has deixat clares les teves preferències en tornar amb aquesta immersió en el món de la fantasia en estat pur. Es nota que ets seguidor de les sagues de Sapkowski, Tolkien, Bola de drac, George R. R. Martin, sense oblidar les referències a les mitologies nòrdiques i celtes. I, després de recordar-nos les dificultats insalvables per recuperar els tresors més preuats, ens ho deixes ben clar: L’optimisme, malgrat que de vegades ajudi una mica, no fa impossibles.

    Benvingut novament a casa. Bona rentrée, Edgar.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC

  • Ohhhhhh[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 13-11-2020

    Ohhhhhh, jo que esperava un happy end.
    Contenta de tornar-te a llegir, Edgar.

l´Autor

Foto de perfil de Edgar Cotes i Argelich

Edgar Cotes i Argelich

38 Relats

324 Comentaris

50210 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
(Balaguer, 25 de juliol del 1997)
Aprenent d'escriptor i traductor, amant del microrelat i enamorat dels genères fantàstics (ciència-ficció, fantasia i terror).

Em podeu seguir al meu bloc

Edgar Cotes

O al meu Twitter:

@Edgar_Cotes