Perdó

Un relat de: Grünewald
Miro el rellotge desitjant que les agulles girin enrera,
voldria recuperar aquest passat tan proper
on els silencis parlaven, on les paraules sobraven
i on tu i jo erem un, no pas dos.

Tanco els ulls i encara et veig adormida,
arraulida i somniant, en els meus llargs braços
que t'envoltaven talment tenalles vivents...

Encara sento somriures dins del meu cor,
veig els teus ulls ametllats, verds i sincers,
toco els cabells que lànguidament cauen en el teu revers
oloro el camí del teu pas, allà on vas...

Obro els ulls.
No hi ets.
Estic sol.

Faré l'impossible per trobar-te,
per recuperar el nostre amor
i abans de res, cal excusar-se:
Laia, perdona el meu error.
Disculpa el meu abandó,
el meu silenci, traidor.
He estat un maldestre,
un mer espectador,
vull dedicar-te el meu món.
T'estimo.

En aquests quatre versos només puc dir-te perdó.

Comentaris

  • Escriure ens fa sentir millor.[Ofensiu]
    magalo | 31-08-2011

    T'he trobat en l'espai que l'editora posa dels mes comentats i votats i m'ha agradat molt el teu poema tan sincer. De vegades no és fàcil recular el temps, i després passen els anys i sempre queda el sentiment de la pèrdua: Et comvido a llegir un petit poema d'un amor que vaig perdre i encara que la vida porta altres amors, en algun racó del cor hi queda un senyal d'aquell que va quedar enrrera.
    Sense tu i amb tu
    espero que tot et millori i que trobis la felicitat, si més no, escrivint.
    un petó desde Terrassa
    Marta

  • Fins avui[Ofensiu]
    Marina Terra Èol | 31-08-2011

    no t'havia llegit mai.
    M'ha agradat molt el teu poema de "Perdó" i els quants més que he llegit després. Un plaer invertir el meu temps llegint les teves paraules.

  • Estàs perdonat![Ofensiu]
    ORIOL | 31-08-2011

    Has demanat perdó, t'has adonat del teu error. Ja no pots fer més. Són situacions que ens dolen, però sovint l'orgull no les deixa tornar.
    Cal que comencis un nou camí, per molt que costi, intentant milllorar tot allò en el que et vas equivocar.Ja no cal que li diguis a ella.Ja ho has fet! Ara només cal que t'ho diguis a tu mateix, que te'n sortiràs, que trobaràs coses millors, que t'esperen vivències molt més importants i llargues,i que acceptes el teu error però sense guardar-li cap mena de rencor.Tu has après amb ella. Ella et va ensenyar.Valora-ho sempre.Oblida el teu error,Segurament t'hagi perdonat.I ara, segueix aprenent i vivint.Encara, que ara ja hagi de ser sense ella!

  • Rectificar....[Ofensiu]
    natasha | 20-08-2011

    ... és de savis i saber entonar un "mea culpa" de vegades és més que necessari tot i que de vegades és tard per poder tornar enrere...
    Tan sols espero que igual que ens arriba a nosaltres aquest text i ens toca també ho faci amb aquesta persona a qui li dediques.
    Salutacions!

  • sovint voldríem tirar enrere...[Ofensiu]
    joandemataro | 18-08-2011 | Valoració: 10


    però és impossible amic, tots podem cometre errades i cal acceptar-ho com un aprenentatge, com una nova oportunitat però no es pot tornar enrere i crec que així és millor perquè sinó tot seria massa fàcil

    salutacions ben cordial des de mataró
    joan

l´Autor

Foto de perfil de Grünewald

Grünewald

53 Relats

117 Comentaris

59709 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Nat a Barcelona, m'he inclinat per la Història de l'Art, però sempre m'hagués agradat fer filologia catalana. La poesia sempre m'ha agradat: llegir-la i practicar-la. Trobo que és un magnífic instrument per a expressar idees, conceptes, sensacions i sentiments de forma llire i expressiva. Ben mirat, la poesia és -com altres manifestacions- expressió per sobre de tot. Cal sentir-la, viure-la, respirar-la,... Poesia i vida és tot un, una unitat indestriable i totalitzadora. Així soc jo, així són els meus versos.