Qui t'entén?

Un relat de: Grünewald
Qui t'entén?
Què pretens?
A què jugues?
Què et ronda pel cap
en aquests moments?


Parlem dos idiomes diferents,
vivim dos mons paral·lels
destinats a allunyar-se,
a no entendre'ns en res.


* * *


Ara ho veig clar.
Tinc els ulls ben oberts.
Em sento capaç.
Puc mirar endavant.

Res em barra el camí.
El demà és blau i pla.
I el que és més important:
puc escollir el meu destí.

Comentaris

  • d'uns instants a d'altres...[Ofensiu]
    nadàlia | 25-09-2011 | Valoració: 9

    La teva poesia és un instant de neguit, fins i tot d'angoixa i com és que passes a un instant tan ple de llum? D'un a l'altre hi ha passat el rasclet del perdó, de l'oblit, del demà serà un altre dia? M'ha agradat perquè avoltes em costa de fer aquesta antítesi, podríem dir, i avui en dia cal ser àgils en perdonar i mirar endavant, buscant noves fites...Gràcies.

  • El nostre camí...[Ofensiu]
    AVERROIS | 24-09-2011 | Valoració: 10

    ...és obert i ple de llum, però a vegades ens sembla que la boira oculta el camí i ens perdem en lucubracions que ens porten a la desesperació. Val més fer un pas endevant i altre cop sortirà el sol.
    Una abraçada.

  • En positiu[Ofensiu]
    Naiade | 24-09-2011 | Valoració: 10

    Quan de temps sense llegir-te!! Una poesia que reafirma la superació d’un moment difícil. Una visió magnifica, veure el camí per iniciar una nova ruta amb il•lussió i llibertat.
    Una abraçada

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Grünewald

Grünewald

53 Relats

117 Comentaris

59728 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Nat a Barcelona, m'he inclinat per la Història de l'Art, però sempre m'hagués agradat fer filologia catalana. La poesia sempre m'ha agradat: llegir-la i practicar-la. Trobo que és un magnífic instrument per a expressar idees, conceptes, sensacions i sentiments de forma llire i expressiva. Ben mirat, la poesia és -com altres manifestacions- expressió per sobre de tot. Cal sentir-la, viure-la, respirar-la,... Poesia i vida és tot un, una unitat indestriable i totalitzadora. Així soc jo, així són els meus versos.