Per què, si tu ets home i sóc com tu?

Un relat de: Yrch

Per què? Si jo sóc dona i tu ets home. Si tu ets home i sóc com tu. Si soc dona i l'estimo a ella. Perquè no puc viure del seu amor? Per què el meu sexe no és com tu? Per què no puc fer mal? Per què no puc entrar? En podré sortir? Ets més fort que jo, i aprofitarás per fer mal a la innocència. Per què ella no em mira? Per què no puc ser jo? Per què no puc estimar-la, com t'estima ella a tu? No em veu... I les llàgrimes transformen el meu cor. Només serveixo per mirar com ella et mira en la distància, imaginant un món, imaginant un home i una dona, sota un cel d'amor. I jo, que sóc? L'amiga que en silenci estima una dona que mai besarà el meu cos, mai seré amant. La Lluna somriu maliciosa, o plora al morir d'amor? Estic morint per un amor prohibit? Tu la beses, saps si em podrà besar mai a mi? Tampoc m'ho dirás... Només vols entrar dins seu, i apoderar-te de la seva essència.
I jo? Jo no existeixo per ningú, perquè sóc aquella amiga degenerada que té un problema... M'heu de consolar, ajudar-me a veure la realitat.
HOME-DONA.
No... DONA-DONA... És el que jo sento...
Que importa el que tu sents? Creus que algú t'entendrà?
No vull que m'entenguin, vull que m'estimin.
Que t'estimi qui?
Ella...
Ella no serà mai per tu... Que no el veus a ell?
Jo la veig a ella... i ell... ell és aquell jo que no em deixareu ser.

La sang vessarà del meu cor, amor meu, perquè soc aquella amiga que no existeix. Amiga que mai serà amant.

14/08/2005

Comentaris

  • Bufff[Ofensiu]
    Perestroika | 15-09-2006

    has dit tantes coses i tan bé, que m'he quedat sense per comentar-te.

    M'ha encantat. L'entenc 100%. I admiro la teva capacitat per descriure tan i tan bé això que porto i molts/es portem a dins..

    Felicitats i gràcies!

  • Com una espasa que "fereix" directament al cor...[Ofensiu]
    MoLi | 18-02-2006

    Com has tobat la manera d'expressar-ho tant i tant bé?? És admirable.
    LA confusió i el dubte que giren al voltant d'un amor que no va més enllà, pel sol fet de que és del mateix sexe queda perfectament reflectit amb les teves paraules. És genial: "si tu ets home i sóc com tu!!" i tantes són les que deixes i no pares de jugar-hi en tot el text.

    respecte ala biografia... jo també he proposat moltes vegades qeu s'arranquin els ulls, però aquests, són els més cobarts i no s'atreveixena fer-ho.

    MoLi

  • uohh (x variar titols xDD)[Ofensiu]
    Deepangel | 07-02-2006 | Valoració: 10

    t'agrada la rebe? xDD

    es broma, pomaaa!!

  • dolorós i cruelment real[Ofensiu]
    blaumar | 04-09-2005

    per llegir i d'escriure.

  • Intens[Ofensiu]
    solarin | 22-08-2005 | Valoració: 8

    Contundent, directe als sentits. M'ha encantat ^^

  • AnNna | 22-08-2005 | Valoració: 9

    com mola... res, genial...

  • " aquella amiga "[Ofensiu]
    kispar fidu | 18-08-2005

    Trobo a faltar poder gaudir d'aquest web tot el temps que m'agradaria... porto dos mesos de break, i ja tinc ganes de reenganxar-me altra vegada...
    Quina raó que tens... és que llegint aquests escrits, em fa tant mal sentir el mateix que tu... aquella amiga que mai serà amant..., és que arriba un moment en què sembla una afirmació tan real i tan segura, que fa por no dubtar-ne... Sembla com impossible poder arribar a estimar a algú i que siguis estimat també sense necessitat d'haver de definir un sexe determinat... Per què, si tu ets home i sóc com tu?, per què si t'estima a tu, no em pot estimar a mi també? Sols per ser home-dona/dona-dona/home-home?
    Sembla mentida tant que es diu lo de La bellesa està en l'interior, i després només ens fixem en l'exterior, en l¡aparença, en el sexe... quan el que compte de debó són els sentiments, la persona de qui t'enamores... No el seu cos, sinó la seva ment, el seu ser...

    M'agrada veure que hi ha gent que pensa igual que jo i que no sóc la única que es troba en aquestes situacions de dubtes i desesperació tan agoviants...

    Bon estiu!
    Gemm@

  • la veritat ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 17-08-2005

    no crec que actualment hi hagi cap problema per estimar una persona del mateix sexe, el problema és que si aquesta persona vol ésser estimada per la persona en questió, no crec que sigui problema de la societat, sinó d'un amor no correspot sense que hi tengui res que veure el sexe de les persones, ho això és lo que he interpretat ..

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Yrch

Yrch

31 Relats

178 Comentaris

62405 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
No quisiera que lloviera
te lo juro
que lloviera en esta ciudad
sin ti
y escuchar los ruidos del agua
al bajar
y pensar que allí donde estás viviendo
sin mí
llueve sobre la misma ciudad
Quizá tengas el cabello mojado
el teléfono a mano
que no usas
para llamarme
para decirme
esta noche te amo
me inundan los recuerdos de ti
discúlpame,
la literatura me mató
pero te le parecías tanto.
-.cristina peri rossi






y sin falsía, y sin comedia y sin literatura...






Cómo voy a creer /dijo el fulano
que el mundo se quedó sin utopías

cómo voy a creer
que la esperanza es un olvido
o que el placer una tristeza

cómo voy a creer /dijo el fulano
que el universo es una ruina
aunque lo sea
o que la muerte es el silencio
aunque lo sea

cómo voy a creer
que el horizonte es la frontera
que el mar es nadie
que la noche es nada

cómo voy a creer /dijo el fulano
que tu cuerpo /mengana
no es algo más de lo que palpo
o que tu amor
ese remoto amor que me destinas
no es el desnudo de tus ojos
la parsimonia de tus manos

cómo voy a creer /mengana austral
que sos tan sólo lo que miro
acaricio o penetro

cómo voy a creer /dijo el fulano
que la utopía ya no existe
si vos /mengana dulce
osada /eterna
si vos /sos mi utopía

Mario Benedetti






"el mundo entero se va a pique y yo sólo quiero seguir flotando, volando, soñando..."






"cap a la vida tu, jo cap a casa" Pere Rovira