Per fi

Un relat de: Nurithy

L'aigua recorre cristal·lina el cos rosat,
cascades gelades tonifiquen el cos calent,
refregant-se s'endureix el seu cos juvenil,
sospesa les fermes i dures mamelles,
se li dibuixa un somriure luxuriós.

I la porta de la cambra s'obre,
i apareix el jove prodigiós,
tantes nits de fantasies,
tants dies anhelant
i ara el té al davant.

Despullada i rentada,
va a l'encontre de l'amant,
li arrenca la samarreta,
i baixa cap abaix.

Palpa el tacte dels seus somnis,
busca la llança que estava buscant,
S'abraça i l'estreny atentament,
trobades d'ulls i enllaç salival,
donarien pas al plaer carnal.

Agafarà i pessigarà els pits,
petonejarà les petites orelles,
recorrerà el coll femení gaudint,
amasant, impulsant aquelles deeses.

La respiració accelerada anirà augmentant,
els dits penetraran vorejant indrets prohibits,
anhels de privilegis i inconfesables desigs,
una nit de laberints humits i objectius complits.



Nurithy/ Núria Badia

Comentaris

  • Gràcies![Ofensiu]
    Jon Santó | 30-04-2008

    Agraeixo el teu -magnífic- comentari al meu relat "humanitat encongida", més encara venint d'una lletraferida com tu.
    M'ha agradat aquest poema, explica, sense embuts, la llei del desig.
    Segueix endavant.

  • Un joc eròtic[Ofensiu]
    bufanúvols | 25-12-2007 | Valoració: 10

    Molt ben escrit. M'ha agradat.

  • Val la pena fer-ho![Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 10-05-2007 | Valoració: 10

    Visionar el poema, vull dir. Resulta francament seductor! Escriure poesia eròtica no és pas ben senzill, i cal ser realment enginyós o enginyosa perquè el lector comenci i acabi la lectura amb un interès in crescendo o, com a mínim, amb el mateix interès. Crec que ho has aconseguit. I gràcies pel consell inicial: ja dic, val la pena visionar el poema!

    D'altra banda, opino més o menys el contrari del que dóna a entendre el company o companya esfenoides. M'explico. Potser sí que pot sobtar la presència, en un mateix poema més o menys breuf (em refereixo al fet que no ocupa pàgines i pàgines), de sinònims que suposen o poden implicar un canvi de registre. Pits i mamelles. Pits és un mot que es fa servir habitualment, en les converses del dia a dia. Potser com a eufemisme de mamelles.

    Mamella és un terme més col·loquial que pit, d'ús més estàndard. Aquest contrast sobta, sí, i d'aquí la pregunta d'esfenoides: "pits o mamelles, com quedem?"

    Penso humilment que és millor quedar-nos-ho tot. Aquest punt de contrast no és exagerat, ni de bon tros. I ens permet, en canvi, quelcom que enriqueix el poema: no repetir dues, tres o més vegades el mateix mot. És una qüestió de varietat lèxica, que defenso amb cos i ànima.

    I res més, Núria! Enhorabona, MOOOLTES GRÀCIES per tots els teus comentaris i fins la propera!

    V.

  • pits o mamelles?[Ofensiu]
    esfenoides | 08-05-2007

    Com quedem, pits o mamelles? Per mi, la segona opció és més poètica, encara que alguns lletraferits pensin el contrari.

    Crec que el relat és molt explícit al final. És el que pretenies?

  • La idea és bona...[Ofensiu]
    rnbonet | 04-05-2007

    ...des de la preparació del joc amatori fins l'esclat final. Però, el resultat (pel meu gust) és un pèl forçat, sobretot per les rimes.
    Salut i rebolica, xicona!

  • he visionat[Ofensiu]
    Lavínia | 27-02-2007

    la poesia, en què l'erotisme esdevé una seqüència d'una pel·lícula ben narrada ("li arrenca la samarreta/aconseguirà el coll femení de la deesa"), però també he reparat amb el quadre en què Zeus, amb tots els seus atributs celestials, és adorat per la bellesa/amant de torn.

    Petons.

    lavínia

l´Autor

Foto de perfil de Nurithy

Nurithy

20 Relats

92 Comentaris

33413 Lectures

Valoració de l'autor: 9.44

Biografia:
Una tarragonina que intenta aprendre a retratar les paraules que les muses xiuxiuegen a les orelles.

badiadetarragona@hotmail.com

Canvio la foto per una que mostra la cara que se'm queda al llegir relats tan bons com els que hi ha per aqui! Vinga!!! Que encara em fa falta millorar molt!