Pensaments

Un relat de: Mercè Bellfort

PENSAMENTS


Divina, et pensa el poeta.
Intel·ligent, et pensa el professor.
Vital, et pensa l'àvia.
Utòpica, et pensa la germana.
Inconformista, et pensa la mare.
Tenaç, et pensa el pare.


Genial, et pensa l'amiga.
Esplèndida, et pensa l'amic.
Noble, et pensa el conegut.
Estimada, et pensa tothom.
Romàntica, et pensa Relats.
Sensacional, et penso jo.

Comentaris

  • als esquizofrénics ...[Ofensiu]
    Epicuri | 20-05-2009

    i tots ho som; ens passen aquestes cosses...pensava que estava escrivint com a relataire "Persona" un jo femení i activista.

    Els secrets tenen aixó: son imposibles de guardar. El per què?
    es un secret.

    muts i a la gàbia ;-)

  • Per molts anys, Mercè[Ofensiu]
    Epicuri | 20-05-2009

    i mercès...per escriuren's.

    Dos anys, Fan duna relataire, una promesa, feta realitat.

    Dos anys, no es temps. Per que el temps no existeix. fins i tot ho diuen el científics, que se suposa que no fan servir el cor per pensar ( pobre gent).


    Menys a RC, fenòment ciber-literàri que amb prou feines aconsseguim gaudir, lliscant per la seva superfície. Però com a les persones...l'infinit és a l'interior.

    Potser aquest relat te menys comentaris que d'altres teus, per que poques en considerem promeses, tot i que totes ho som i totes esdevenim realitats cada dia, fins i tot a RC.

    Per si no ho saps et diré un secret: les mans que escriuen les meves lletres, són les mateixes que als altres relataires "Mistèric" i "Epicuri".
    No més a tú t'ho diré. com aquet mot tan maravellos que fa: t'estimo.

    i per molts anys i relats:-)

  • Preciós regal[Ofensiu]
    nuriagau | 04-02-2009

    Un regal d'aniversari preciós!

    Un acròstic confegit amb les inicials d'un seguit d'adjectius que es refereixen a la Laura. Aquest poema reflecteix allò que succeeix a la vida real: d'una mateixa persona cadascú té una percepció pròpia.

    Núria Gausachs i Cucala

  • Moltissimes gràcies...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 29-01-2009

    per aquesta felicitació tant entranyable, que m'ha fet molta il.lusió.
    Passaré en un altra moment, amb més temps, per comentar-te, perquè fa uns dies que vaig una mica de bòlid i ja sé que m'estic perdent lectures de les bones, com les teves.
    Una abraçada molt gran, bonica