Pandemia!!

Un relat de: Viking
Si una cosa he d'agrair a aquesta maleïda pandèmia, és l' haver-te conegut. Ha estat l' únic positiu d' ella . Gràcies a no poder sortir de casa, durant molt de temps, he navegat per la web, moltes hores. Un dia entrant en una xarxa social, vaig veure-hi les teves publicacions i no sé perquè, em va agradar el teu perfil . Et vaig demanar amistat i vaig tenir la sort que acceptessis. Ha estat el millor que m'ha esdevingut en molt de temps. El que que va començar en un simple intercanvi d'opinions i converses, es va convertir en una amistat i sentiments més profunds. M' he enamorat de tu i estic segur, que tu de mi. T'has obert tant amb mi, que et conec a la perfecció. Sense haver tingut l'oportunitat, de veure't en persona, ja em sento part teva. Vivim una cosa tan intensa, encara que sigui virtual, que no tinc paraules, per descriure-ho. Quant mes intimen, més et desitjo nit i dia, esperan només el moment de poguer veure't , parlar i gaudir-te. Ets una dona com n'hi ha poques i jo he tingut la sort de haver-te trobat . Era impossible d'imaginar i només puc dir-te que t'estimo, amor meu. Sempre et repetiré t'estimo fins a la sacietat. Ets la persona a qui hagués volgut trobar per compartir la meva vida. Només espero que aquest amor virtual, el poguem continuant disfrutant, si es pot dir... Eternament.

Comentaris

  • Molt original[Ofensiu]
    laurapvictoria | 09-01-2021

    Molt original, realment durant la pandèmia tots hem xafardejat...

  • Genial[Ofensiu]
    versos_perduts | 27-12-2020 | Valoració: 10

    Viking,: un relat ple de sentiments a flor de pell.
    Potser la pandèmia, ha fet possible la comunicació entre ànimes,diguem- ne bessones.
    Deixa una dolçor especial i un regust agredolç de solitud.
    Felicitacions. Un plaer llegir- te

  • Excel.lent relat... tens molt bona imaginació.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 27-12-2020 | Valoració: 9

    Hola Viking,

    He llegit el teu relat i m'he quedat molt agradablement sorprès. Al principi he pensat que abusaries d'un bon títol per a fer un relat regularet, però després he vist que t'ha quedat magníficament el relat, enhorabona.

    A veure si les pandèmies ara seran bones per a lligar xDDD mai se sap, dit seriosament.

    Ens veurem per Relats. Felices festes!!