Tràgica nit de dissabte!!

Un relat de: Viking
Era dissabte per la nit, teníem pràcticament tota la discoteca plena a vessar amb un comiat de solter. A última hora se'ns va presentar un grup de sis persones que volien entrar. Jo els comento que és impossible, que estem amb gairebé tot l'aforament cobert. L' encarregat que escoltà la nostra conversa i escolta que el grup està disposat a pagar el que sigui. Pensa -"serà una nit dura", però val la pena, la pela és la pela! Em diu que els acomodi a una taula,que queda al fons de la sala. El grup és de tres homes i tres dones. Demanen les consumicions i esperen. La nit va passant sense problemes, els de la festa de comiat, s'ho passen genial, beguts però tots tranquils. La música sona sense parar. Els de l'últim grup que van arribar, passen la nit parlant , però sembla que la conversa es va fent mes violenta . Tot d'una un dels homes, un tal Antoni, s' encara amb un altre, acusant-lo de lligar- se a la seva dona i s'embranquen en una forta baralla. Entre els cambrers i el personal de seguretat, els separem i els convidem a abandonar la disco. A la porta es continuen discutint ,amb mes violència si cal . A la fi sembla que es calmen els ànims i cada parella marxa, aparentment tranquil.la. En acabar la festa a les sis de la matinada, quan surto del meu torn de treball i vaig a buscar el meu cotxe, aparcat en un passatge fosc a prop del local, de sobte ensopego i caic al terra. Palpo i noto l'embalum d'un cos. Encenc l'encenedor i reconec la cara d'un dels que havien estat discutint, tot ple de sang. Amb prou feines i amb l'escassa llum, veig també el cos d'una dona estirat uns passos més enllà. Com puc m'aixeco i truco per telèfon a la policia i a emergències. Arriben ràpidament. L'home era ja mort i la dona encara estava viva. El que havia d'haver estat una jornada normal de treball, es va perllongar a comissària fins a les tantes, declarant.

Comentaris

  • Interessant[Ofensiu]
    versos_perduts | 09-02-2021 | Valoració: 10

    Les trobades aparentment ,per gaudir d' una bona conversa, poden acabar, malament.
    Un bon relat. Ràpid i visual.
    Un fet negre i possible.

  • Relat rebut[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC