Per fi la parella perfecta.

Un relat de: Viking
Estic separat de fa temps i no he aconseguit trobar una parella que m'omplís. Havia freqüentat algun grup de singles i tingut alguna relació. Un amic en recomanà anar a una agència matrimonial. Jo no és que tingués molta fe, en què funcionés, però per provar que no quedés. Em donaren el perfil d'una dona, que en principi em semblà atractiva. Tenim una primera cita, per a conèixer-nos. Anem quedant en diferents llocs, sobretot en espais on toquen jazz, a ella li encanta aquest tipus de música. A la fi, vam quedar per a una cita més íntima, em va convidar a casa seva per sopar. Té un pis dúplex preciós. És estiu i aprofitem que té una terrassa meravellosa. Posa música romàntica, bevem i prenem un aperitiu. Ella porta un vestit que li queda preciós, la veritat és que no li trec l'ull de sobre. Entre la música i la beguda, els dos ens animem i ens besem amb passió. Ella m'agafa de la mà, em porta a la seva habitació. Ens anem traient la roba, amb ganes tots dos. Tot d'una sense tenir temps per reaccionar, em dóna una empenta, caic d'esquena sobre el llit. Ella m'ordena que em posi de genolls amb les cames separades i mirant el capçal. Aleshores ella, se'm posa entre les cames. El meu penis està tot dur i amb ganes. Lentament la seva llengua juga amb els testicles. La seva boca llepa el penis. Para i continua la seva llengua acarant el gland, el mossega fluixet. Jo crido que no pari, ella sap el que fa. Me'l deixa dur, vermell. Marxa de l'habitació, jo li crido que no em deixi així. Torna amb un antifaç i unes manilles. M'ho deixo posar. No em puc moure. M'agafa el penis una vegada i una altra, la seva boca torna amunt i avall. Em xucla els testicles, em dóna copets, jo cridant com un posés. Em deixa durant dues hores sol, a l'habitació. Quan torna em treu l'antifaç i les manilles. Està tota nua, preciosa i resplendent de passió. I follem com possessos. A l'ambient flota l'amor que és professem. Tots dos hem trobat la parella que volíem!!

Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    versos_perduts | 15-03-2021 | Valoració: 10

    La passió no té fre, quan dos saben gaudir dels moments, en plena connexió.
    Es tope sensual i fi, en el seu contingut.
    Excel·lent relat!
    Felicitacions

  • Enhorabona[Ofensiu]

    El teu relat entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats