Un viatge a l'espai

Un relat de: Viking

És el 12 de maig del 2023. Fa quatre mesos que he arribat a la base de Cap Canaveral. Sóc un dels deu afortunats escollits pel milionari japonès Yusaku Maezawa, per fer el primer viatge turístic a la Lluna.
Corria l'any 2020 i havia llegit a la premsa que estava buscant voluntaris per acompanyar-lo en el viatge. Amb totes les despeses pagades.
Els criteris que exigia, eren bastant senzills. El primer era que els que viatgessim, havíem d'ajudar a les persones i a la societat d'alguna manera. El segon, col•laborar amb la resta de la tripulació amb aspiracions similars, a la primera proposta.

El filtre el vaig superar. L'únic complicat ha estat, el dur entrenament durant dos mesos, que vam haver de realitzar a la base. Però he tingut la sort de superar-lo.
En fa il•lusió conèixer l'espai. És una afició en la qual m'ha anat introduint una gran amiga, una apassionada dels temes espacials i de la vida interplanetària.
Ja ha arribat el moment de realitzar els meus anhels. La setmana que ve és el llançament del coet. Ja ho tinc tot a punt, per a l'aventura.
Tot d'una sento sonar un despertador, el miro: les 9 del matí, no sé situar-me. Em llevo del llit a corre-cuita, i reconec casa meva. Vaig a la cuina, miro el calendari, sorpresa! És l'abril del 2021.
Tot ha estat un somni, una fantasia que no he pogut i segurament no podré realitzar mai.
O potser sí, algun dia, tindré la sort d' estar al lloc, en el moment adequat, i ho viure!

Comentaris

  • Interessant[Ofensiu]
    versos_perduts | 28-04-2021 | Valoració: 10


    Quina idea més bona! Felicitacions?

  • Interessant[Ofensiu]
    versos_perduts | 28-04-2021 | Valoració: 10


    Quina idea més bona! Felicitacions?

  • Comentari[Ofensiu]
    Viking | 16-04-2021

    Moltes gràcies, Perla de Vellut. Sempre anima que un company d'escriptura comenti, el relat !!

  • Il.lusió d'anar a l'espai[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-04-2021 | Valoració: 10


    Havies somniat que anaves a l'espai, però no fou la realitat en la terra.
    Bon relat, on el teu somni t'ho manifestava.
    M'ha agradat com has tingut tanta fantasia.
    Saluts i a reveure...

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Malgrat que el teu relat no s'ajusta formalment a la temàtica de ciència-ficció, entra a concurs, gràcies per participar.

    Comissió XI Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10