Oblidem-ho tot...

Un relat de: Reguitzellera

Oblidem-nos del que som, del lloc que ocupem, tan sols per un minut deixem enrere els prototips, siguem nosaltres mateixos...

Oblidem-nos del treball, de les preocupacions, els deutes, les rancúnies, les pors...

Oblidem la pena que ens omple el cor, omplim d'alegria el buits que ens deixa el dia, avui som lliures, avui ningú pot dir-nos que no...

Estén les ales cap a la llibertat, crida ben fort que n'estàs fins als collons...

Oblida qui ets, oblida fins i tot d'on véns...

Oblidem-ho, oblidem-ho tot. Oblidem-ho tot aquesta nit, tots dos....

Comentaris

  • Hi ha moments...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 19-04-2007 | Valoració: 10

    que cal desfer-se dels lligams dels records per tal de poder-nos sentir lliures, ni que sigui per uns instants. Inclús, a vegades penso que si tinguessim la facultat de no recordar allò que tal vegada ens pot condicionar el futur, la nostra vida podria ser ben diferent.
    Felicitats per aquest relat amb el que ens has fet arribar, de forma clara i directe, tot un munt de sensacions.
    Una abraçada

  • Em faig meves les teves paraules...[Ofensiu]
    GTallaferro | 19-04-2007 | Valoració: 10

    Senzillament un relat ple de vigoria i ganes de viure. Contundent i ben construït.
    Gràcies pel teu comentari, perquè així jo també t'he descobert.
    Realment recomano a tothom que gaudeixi al màxim de l'adolescència perquè, pot ser és la època en la qual pots ser més tu mateix. Quan et fas gran (jo en tinc 31, bé, tampoc en són tants ) les preocupacions, la feina, els prototipus socials aconsegueixen fer-te presonera en els seus paranys i perds aquella espurna d'autenticitat. Per això m'apunto al cap el teu relat, si senyor, sobre tot la frase "Estén les ales cap a la llibertat, crida ben fort que n'estàs fins als collons... ", per tornar a conectar-me amb mi mateixa.
    Gràcies per aquest relat i molts petons!!!!

  • realment es val tota una valoració!![Ofensiu]
    gore_cat | 02-01-2007 | Valoració: 10

    m'encanta, directe, senzill pero precís!!
    fantastic..
    si pogere oblidar moments... encara q altres no els voldria pas oblidar..
    xo quan stas en una persona, tot s'esfuma per instants i l'oblit t'invaeix...

    m'encanta!!
    petons i salut!

  • Hola Reguitzellera[Ofensiu]
    Bufanuvols | 13-12-2006

    He vist que m'has comentat, i ara te'l torne. I no desmereix aquest (diré) poema. És senzill i clar. Però a sovint és millor no oblidar i reflexionar sobre allò ocorregut. És clar, els exàmenns s'han d'oblidar.

    Si no m'oblide, et seguiré llegint; si t'avorreixes molt, llegeix-me a mi.

    Un salut des de terres de Llevant
    Bufanuvols.

  • Jo també ho vull oblidar tot[Ofensiu]
    jOaneTa | 02-12-2006 | Valoració: 10

    Preciós.!

    jOaneTa

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Reguitzellera

Reguitzellera

20 Relats

69 Comentaris

26217 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
Des del dia que vaig nèixer(ara fa 18 anys) fins ara, no puc dir amb paraules la quantitat de coses que m'han passat. Per això escric, suposo, per desfogar aquesta quantitat de sentiments que s'evoquen a mi i em brinden(a vegades) un món molt bonic.