Viatjaré...

Un relat de: Reguitzellera

Viatjaré, viatjaré al país dels somnis, on dia rere dia tot és fa realitat, viatjaré, i en el meu llarg viatge trobaré el sentit de la meva existència.
Viatjaré allà on la vida val la pena ser viscuda, em quedaré allà on tot sigui felicitat. Viatjaré, i viatjaré sempre a prop del mar, i les seves ones em portaran a paratges imaginats… a illes desertes, on el silenci s'apoderi de mi, i es faci gran…
Viatjaré allà on em sigui possible cridar i dir el que penso, viatjaré allà on no sigui jutjat ningú pel seu caràcter o les seves virtuts…
Viatjaré, i rodaré pel món fins trobar el meu Itaca personal, trobaré un lloc que sigui sols meu...
Viatjaré, i buscaré un lloc on l'aire sigui pur i no em destorbin ni fums ni sorolls... Viatjaré, i trobaré la gent que em somrigui pel carrer, on és viu el dia a dia, nit a nit.
Viatjaré, viatjaré al país dels somnis, aprendré a trobar-me a mi mateixa, a entendre'm, a conèixer-me.

Però de moment no puc emprendre aquest viatge si sé que tu m'estaràs esperant. Necessito llibertat, necessito temps per poder fer els meus somnis realitat. Oblida'm, ho necessito per emprendre aquest llarg viatge...

Comentaris

  • Viatjar...[Ofensiu]
    L'epicurista Pol | 09-02-2007

    Molts busquen evadir el món però jo prefereixo afrontar el dolor i combatre'l per més fort que sigui

    I com viure en aquest món?
    Sent tal com som.
    Sense més ni més

    Sempre m'ha agradat pensar que hi ha alguna cosa per aprofitar en el dia a dia. Ni que sigui el detall més mínim o la cosa més innocent del món.
    Som éssers lliures i vivim en una terra on es pot buscar el que més et plagui.
    Jo busco la felicitat, la il·lusió i la bellesa de sentir el dia a dia sense més remei que viure'l amb alegria

    M'has fet pensar i tan!
    M'ha agradat el teu relat.
    Jo dic que vull viure!
    Una abraçada gegant!
    I un somriure


    Pol Olivella

  • Si, no dubtes.[Ofensiu]
    l'home d'arena | 29-01-2007 | Valoració: 10

    Ves-hi, ves-hi! Què mai ningú no t'ho impedeixi!

  • camina i allibera't[Ofensiu]
    jaumesb | 11-01-2007 | Valoració: 10

    ,

l´Autor

Foto de perfil de Reguitzellera

Reguitzellera

20 Relats

69 Comentaris

26336 Lectures

Valoració de l'autor: 9.39

Biografia:
Des del dia que vaig nèixer(ara fa 18 anys) fins ara, no puc dir amb paraules la quantitat de coses que m'han passat. Per això escric, suposo, per desfogar aquesta quantitat de sentiments que s'evoquen a mi i em brinden(a vegades) un món molt bonic.