Només sóc si et tinc a prop

Un relat de: Xandra

Tu, que ets la brisa que em bressola els cabells i em gela el cos. Ets l'aigua que s'escola, la mirada penetrant. Ets la llum que es filtra tímidament per les persianes, ets cada moment del dia, cada somni de nit. Ets una paraula d'afecte, xiuxiueig a les orelles, pell amb pell. Ets carícies, desig, inocència. Ets contacte sota els llençols. Ets pau, ets inquietud. Ets el somriure d'un infant, un dia d'estiu. Ets el vent que em gronxa, l'olor de vespre. Ets una mà que s'ofereix, el petó de bona nit. Ets música, pluja, el millor dels records. Ets sorpresa, mots que es perden en el temps. Ets un any de la meva vida, ets la distància que em separa del cel. Sóc jo quan estic amb tu.

Comentaris

  • indefinida | 06-09-2009

    M'agraden les descripcions que fas servir. Continua així ;)


    Salut!

  • Imatges simbòliques[Ofensiu]
    Unaquimera | 06-11-2008 | Valoració: 10

    Has recollit una bona col·lecció de precioses imatges per expressar un sentiment!
    Com a recurs literaris, ho trobo molt bo, ja que has triat una sèrie de mots que tenen molta càrrega com a símbols...
    M'han agradat molts, però amb algun m'has tocat la fibra, com per exemple "Ets el somriure d'un infant, un dia d'estiu." o "Ets música, pluja, el millor dels records." Realment bonic, Xandra: d'això alguns en dirien lirisme.

    Ja et deia que havies començat amb bon peu, ara puc afirmar que camines amb bon pas!

    T'envio una abraçada daurada com el mar al capvespre,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Xandra

Xandra

17 Relats

33 Comentaris

23942 Lectures

Valoració de l'autor: 9.56

Biografia:
22 anys. Graduada en Publicitat i Relacions Públiques. Publicista de professió, escriptora frustrada i/o en potència.

xandra.92@hotmail.es