No s'ha acabat, encara no

Un relat de: Inukis

Encara tinc la sensació de buidor a dins… Em manca una part de mi.. em fa falta un trot de cor. Estic segura que te l'has quedat tu. Encara no sé perquè hem hagut d'acabar Aixa. Encara ara, cada nit penso amb tu mentre miro una foto dels dos mentre ens besàvem. Sento una opressió al pit molt forta… Et trobo a faltar. Sé que tu ja no em necessites, sé que ara estàs molt millor sense mi i pensar això em dol.
No vaig plorar davant teu quan m'ho vas dir, no et volia fer patir. Em vaig morir només girar cua i apartar-me de tu. A la nit, ja no em quedaven llàgrimes, s'havien acabat, només hem quedava cridar amb la cara enganxada al coixí, donar patades i cops ala paret… desfogar el dolor a cops.
L'endemà em vaig llevar amb els ulls inflats, no recordava quan m'havia adormit, estava cansada, cansada de tant plorar…
Pensava oblidar-te. Pensava fer-ho liant-me amb altres nois… però no puc. Recordo que cada cop que m'agafaves de la cintura em posava nerviosa, m'excitava… esperava el teu petó. Em desfeia, ets l'únic que ha trobat els meus punts febles… ets l'únic que m'anima el dia.
Un somriure teu fa votar el meu cor, una carícia teva em fa volar per cels inexplorats, un peto teu m'envia a un món de fantasia. Se m'acaben les paraules, els sentiments em destorcen, dolor. Es diu dolor d'amor. Diuen que amb el temps es cura. No! Jo encara ho pateixo.
Per mi, la nostra relació encara continua. Et seguiré estimant fins el dia en que et vegi amb una noia i el meu cor es trenqui en trossets tan petits que seran incapaços d'arreglar. Llavors, s'haurà acabat l'amor per mi.

PD: No podràs entendre mai el que sento per tu, t'estimo

Comentaris

  • Molt bonic...[Ofensiu]
    Inadaptada | 08-04-2007 | Valoració: 8

    M'ha agradat, i si he de ser sincera m'has fet plorar! Coses com aquestes mai s'obliden...si això t'ha passat a tu de debò espero que et milloris, encara que sé que costa.
    Un petó.

  • eii!![Ofensiu]
    Comte Tallaferro | 08-04-2007

    en pokes paraules... precios!!

  • Hola Inukis![Ofensiu]
    diesi | 09-01-2007 | Valoració: 10

    Fa temps, vaig sentir alguna cosa semblant, molt semblant, vaja, la mateixa història però posa-hi "boig per tu" de fons... No sempre tot està perdut. Seguiré llegin-te!

    b#NaT#b

  • fantàstic[Ofensiu]
    montserrat brugue franch | 09-01-2007 | Valoració: 9

    és un relat que segurament l'has viscut amb primera persona , doncs hi afloren per tot els sentiments de l'amor adolescent.Et felicito!

Valoració mitja: 9