Necessito...

Un relat de: Marteta
Ara tot és perfecte per mi? Em puc creure aquesta mentida?
No ho és, ni ho pot arribar a ser mai... em falten coses, em falten molts de components que per a mi eren especials.
Necessito un somriure que fassi que el sol surti cada dia en la meva vida.
Necessito una empenta que m'ajudi a pensar que les coses no són tan complicades.
Necessito veure les coses desde aquell punt de vista optimista que sempre trobava.
Necessito que aquests dies grisos desapareguin en aquest mateix moment.
Necessito aixecar-me i dir-li de nou al món que aquí està na Marta...

Necessito, necessito una realitat que m'agradi. Necessito canviar la meva realitat.

Comentaris

  • Necessitats no materials[Ofensiu]
    Unaquimera | 29-01-2012

    Hola, Marteta!
    Avui he reservat temps per passar pel teu espai, ja que no volia que tornés a escapar-se l’ocasió de fer-ho com altres dies que finalment les presses ho han impedit... i quan anava a obrir el teu darrer publicat, he vist aquest “Necessito...” que m’ha semblat com un crit, així que he decidit anotar-me que em deixo aquell per al proper dia, i llegir ara el teu penúltim escrit, el primer que has enviat enguany.

    Bé, ho he llegit atentament i veig que tens clara la necessitat d’una sèrie d’elements que fan la vida més lluminosa.
    Dedueixo, doncs, que valores molt alguns factors no materials que ens aporten els altres, i això parla molt bé de tu.
    També intueixo, pel final, que ets conscient de què el canvi en la teva realitat depèn bàsicament de tu, la qual cosa m’indica que tens els peus a terra.
    Molt bé per tot plegat, bonica!

    I fins aviat... ;-)

    T’envio una abraçada nova, com l’Any que hem encetat i que desitjo que et sigui bo, però BO del BO, i ens permeti continuar en contacte,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166092 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.