Natura empàtica

Un relat de: Soleia


Avui he sentit un plor,
un lament en l’aire...
Tremolors, murmuris,
del verd fullatge,
com si sentissin,
també... el foc i les brases...
Lluny, prou lluny...
Però tan a prop alhora.

Comentaris

  • Ploren els arbres. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 06-08-2021 | Valoració: 10

    Un poema que és potent i a la vegada trist perquè plora el bosc, perquè el cremen sense remei.
    Molt bo i amb molta decisió espontània.
    Abraçades.
    Que passes un bon estiu...

  • Agraïment [Ofensiu]
    Soleia | 03-08-2021

    Gràcies, a Idò, Fidel i Prou bé, els vostres comentaris, també m'ajuden a seguir amb seguretat.

  • Agraïment[Ofensiu]
    Soleia | 03-08-2021

    Gràcies, Atlantis pels teus ànims. Sí, continuaré dient coses..., segur, a la meva manera.
    Llegint els teus relats i d’altres, em veig reflectida en l’esperit que ens fa a tots escriure, unes ganes que ens venen de dins, jo diria de l’ànima, en el meu cas.

  • vergonya[Ofensiu]
    Atlantis | 02-08-2021

    Tots sentim una mica de vergonya la primera vegada que mostrem el què escrivim. Però t'animo a fer-ho, a llegir altres relats i a llegir també els comentaris d'altres.Tens coses a dir: digues-les!

    Algú va dir : Escriure no és una teràpia, però ajuda a viure. Doncs això.

  • sentiments del bosc[Ofensiu]
    Atlantis | 02-08-2021

    M’agrada molt la personificació que fas del bosc, que plora, es lamenta, tremola...pel foc, però potser també per la sequera, pel fred, la solitud i que puguis identificar-te amb ell.

    Gràcies per passar pel meu poema i parar-te a comentar.

  • Senzillesa[Ofensiu]
    Fidel Català | 29-07-2021

    Potents imatges d'un crit en el bosc, del lament de la natura. Ella també sent, no en tinc cap dubte.

  • La natura plora[Ofensiu]
    Prou bé | 27-07-2021

    Quin poema tan sentit de la desgràcia dels focs.! Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Soleia

Soleia

42 Relats

137 Comentaris

11209 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
M'agrada escriure, des de petita, però la vergonya i els pocs estímuls van fer que m'ho guardés tot per a mi.
Com ja soc gran i he perdut prou la vergonya, he decidit mostrar el que escric perquè penso que poder algú es pot sentir identificat en les meves paraules, i poder també, puc provocar alguna emoció positiva, com també les sento jo quan llegeixo alguna poesia d'altres.
El meu correu electrònic és yolandacolao@gmail.com