Nanos a concurs

Un relat de: uanra

*


Nanorelat guanyador

01. Tots els nens som del Barça

Els nens, quan acabem de jugar a futbol, tornem amb les cames plenes de blaus i d'esgarrinxades granes.


(Tema: Colors)

---o0o---

02. I la mama no em va esgarrapar

Vaig dir-li a la mama:
-Estimo la Guspira tant com a tu.
Ella no s'enfadà, només va somriure i m'abraçà.


(Tema: Gats)

---o0o---

03. El meu futur d'escriptor

De gran, quan tingui catorze anys, vull ser escriptor com el Messi va començar a ser futbolista del Barça.


(Tema: La vena d'escriure)


---o0o---

04. Amagant les vergonyes

Un senyor es llançà a la piscina amb energia i "fiiiiu", perdé el banyador. Dissimulà fent "xip-xap" mentre el buscava.


(Tema: Txam! Sorpresa!)

---o0o---

05. Dos nens veient un pumpkin

-És un home amb el cap de carbassa? -pregunta espantat.
-Tu sí que tens el cap de carbassa! -respon rient.


pumpkin

(Tema: Carbasses)

Nanorelat finalista

---o0o---

06. Investigadors afganesos infantils

A la sortida del col·legi, els nens han d'anar investigant, d'entre totes les mares, quina és la seva.


(Tema: Burka)

---o0o---

Nanorelat finalista

07. Pels pèls

A la mama i a mi ens agraden les vacances d'estiu. La Guspira i el papa prefereixen el fred hivern.
(Tema: Hivern o estiu... què preferiu?)

---o0o---

Nanorelat finalista

08. La meva mare llegeix els nanos però…

Les meves vacances ideals serien de colònies, amb amics, piscina, camps de futbol i bàsquet, la Guspira... i sense pares!


(Tema: Vacances ideals)

---o0o---


Comentaris

  • Tampoc no recordava[Ofensiu]

    Tampoc no recordava que fossis tan bon ‘nanoreptaire’
    Déu n’hi do dels ‘nanos’ que ja portes publicats. Vols dir, vols dir que tots aquests ‘nanos’ no són meus i jo encara els estic buscant com en Foradaquí i en Fotelcamp i El Cavaller Valerià Valerós... quan me’ls tornaràs...?
    —Un petonet de l’avi Joan, el de la iaia—

  • Ara que ja has tornat...[Ofensiu]
    Nubada | 21-07-2010

    Molt bé, uanra!

    Encara que no ho sembli, a vegades és més difícil escriure nanorelats que redaccions llarges. Els relats curs obliguen a tenir molt clar el què es vol dir i saber-ho resumir en poques paraules clares i entenedores, cosa que tu fas molt bé! No m'estranya que a vegades guanyis o quedis finalista.

    Acabo de penjar la convocatòria al nanorepte... espero que aquesta vegada el tema t'inspiri.

    Endavant!

  • Et trobo a faltar[Ofensiu]
    nuriagau | 16-07-2010

    Avui he volgut participar al Nanorepte i t'he trobat a faltar. Ja fins i tot estava pensant que segurament haguéssim recordat la conversa que vam tenir quan em vas preguntar què era la Declaració d'Hisenda. Potser, de la conversa que vàrem tenir, ens hagués sortit un Nanorelat per participar al Nanorepte de l'avi.

    M'encanten els teus Nanos perquè traspuen ingenuïtat i fantasia. M'agrada quan llegim junts els post de les votacions i decideixes els teus vots. Oi que és divertit?

    Espero que t'ho estiguis passant molt bé de colònies i que, quan arribis, et faci il·lusió trobar-te aquest comentari.

    Enhorabona, uanra!

    Núria

  • tens vena d'escriptor...[Ofensiu]
    joandemataro | 12-07-2010 | Valoració: 10

    i no pas de nanoescriptor, més diria jo de crack de les lletres...
    et felicito arnau
    passa unes bones vacances en companyia de la familia i els amics... a tots els pots acollir, d'amor i amistat en tenim per donar i vendre, si volem...
    una abraçada refrescant
    joande

  • Noi, noi![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 04-07-2010 | Valoració: 10

    No et quedes enrere explicant mini històries. Cada vegada ho fas millor i es nota que t'ho passes molt bé que d'això es tracta.
    Recordo que quan vaig llegir el dels colors em va fer molta gràcia el que dediques al Barça. Crec que estàs fet un bon culé i un escriptor que promet.
    Moltes felicitats, uanra!
    Petonets de tots colors ( si això és possible!)

    Mercè

l´Autor

Foto de perfil de uanra

uanra

25 Relats

347 Comentaris

68175 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Em dic Arnau. Vaig néixer, a Barcelona, el 17 d'agost del 2002.

Em vaig estrenar a Relats en català amb 6 anys i molta il·lusió per aprendre a escriure i fer amics. Ara ja tinc uns quants amics relataires i tinc 11 anys!

M'agrada l'aeromodelisme (com al meu pare) i escriure contes (com al meu avi, en Joan Gausachs i Marí i la meva mare, la nuriagau).

Faig 6è de primària i sóc un Llop al cau de la meva escola Maristes Sants Les Corts

Agraeixo l'acollida que m'heu fet a RC

arnausoler2002@hotmail.com