MInuts d'or

Un relat de: S.Wulff
MINUTS D'OR:

És l'hora de marxar i no puc deixar de fer-te petons i d'abraçar-te. Encara estem estirats al llit.

La calefacció posada per no tenir fred i les fundes nòrdiques han servit de poc...

El desig, la passió i els nostres moviments ens han escalfat i les hem hagut de tirar a terra. A fora, ha fet un dia de sol, però només l'hem vist per la finestra.

Des d'ahir, a les vuit de la tarda, no hem posat un peu fora, ni per sopar, ni per esmorzar, ni per dinar... Sort que teníem provisions...
No hem estat capaços de sortir del llit, com cada trobada últimament!

I, la veritat... M'agrada tant...!

Sento la teva olor mentre et mossego l'orella i el clatell... t'abraço pel darrere i tu... gemegues fluixet, relaxada. Olor de tu... i de mi... barrejades.

Però també d'aquell lubricant de maduixes amb cava que tant ens agrada i que ens hem acabat untant per tot el cos.
Posar-te'n una mica al melic... omplir-lo... I des d'allà, sucar-hi el dit i escampar-lo a poc a poc pel teu sexe... lentament, mentre tu t'arqueges i t'obres per mi. Se que t'encanta i el teu plaer... em posa a cent!

Però ara és hora de marxar i mentre t'abraço i oloro, recordo el darrer orgasme.

Hem acabat junts... ens passa sovint ara! No pensava que en pogués tenir un altre... Ja he perdut el compte. I com sempre, l'últim... el millor!

Sense l'ànsia del primer moment i quan relaxats i satisfets ja només ens queda la golafreria de buscar una última cullerada d'aquell postre, tan bo, que tardarem a poder tornar a assaborir.

Et vull assaborir lentament... un darrer cop abans de marxar, fer-lo durar aguantar... esperar... Tu també... canvies el ritme, et pares... Ets a dalt i pots.! Em fas patir....

Vull!!!... Però no vull que acabi!.

Vull que duri... Noto que tu també... juguem... deixem que la passió pugi fins que no podem més i... Ens deixem anar! Els teus gemecs... i els meus! Oh!.

Intens!

He quedat del tot relaxat, no em podia moure, el teu presoner durant uns minuts...

Minuts d'or!

Comentaris

  • Gràcies![Ofensiu]
    S.Wulff | 05-01-2017

    Gràcies Filantropia!
    M'agrada escriure-ho perquè es una manera d'expressar sensacions i emocions que he sentit en algun moment, i mentre les escric, les recordo. Es com viure-les dues vegades.

  • Minuts de glòria[Ofensiu]
    Filantropia | 26-12-2016 | Valoració: 10

    M'apassiona la facilitat i el teu encert a l'hora de definir una trobada de sexe.
    Gràcies per escriure't.

  • Gracies Montseblanc![Ofensiu]
    S.Wulff | 22-12-2016

    Es cert que està repetit, per error el vaig publicar a relats fantàstics, ho vaig corregir però ha quedat publicat als dos llocs. Crec que el puc esborrar....

    També m'ha agradat molt saber que el relat t'ha transmes les emocions / sensacions que volia explicar.... Agraït pel comentari

  • Gracies Montseblanc![Ofensiu]
    S.Wulff | 22-12-2016

    Es cert que està repetit, per error el vaig publicar a relats fantàstics, ho vaig corregir però ha quedat publicat als dos llocs. Crec que el puc esborrar....

    També m'ha agradat molt saber que el relat t'ha transmes les emocions / sensacions que volia explicar.... Agraït pel comentari

  • Per cert...[Ofensiu]
    Montseblanc | 22-12-2016

    ...ara m'he adonat que el relat està publicat dues vegades seguides...

  • I tant...[Ofensiu]
    Montseblanc | 22-12-2016 | Valoració: 10

    que són minuts d'or aquests que expliques tan bé. He sentit el desig, el plaer i la felicitat de qui té tot el que necessita. Quina sort!
    Bones festes!

  • Gràcies![Ofensiu]
    S.Wulff | 21-12-2016

    Moltes gràcies Canela Fina!
    Es molt agradable saber que algú s'hi troba bé llegint el relat. Es la descripció del que pensava i sentia en un moment real. Gràcies de nou!

  • M'hi he trobat[Ofensiu]
    Canela fina | 21-12-2016 | Valoració: 9

    M'hi he trobat tan bé mentre ho descrius, talment com si m'hagués passat a mi, aboslutament identificada. Gràcies per un bon relat.

Valoració mitja: 9.67