Carta als Reis

Un relat de: S.Wulff

A ses Majestats els 3 Reis de l'Orient.
Orient S/N (cap allà on surt el sol)
5 de gener de 2017.


Srs. Reis,

Us demano disculpes per enviar la carta tant tard però es que aquest any no pensava escriure. No m'he portat gaire be i tenia por que no em portéssiu res.
M'ha convençut un dels vostres patges.

Per cert, veig que el vostre departament de selecció de personal ha millorat molt. Això si que es un patge.!!!

M'agradaria ser petit, per seure a la seva falda, recolzar el cap a sobre els seus pits i donar-li la carta mirant-li als ulls... Esperant que llences la punyetera carta i em fes un petonàs d'aquells tan grossos i després....

Ep! No us penso explicar els meus somnis eròtics eh! que treballeu amb nens vosaltres!

La qüestió es que el patge s'ha ofert a portar la carta i a intercedir per mi, tenint en compte que he fet molts bons propòsits per 2017 (espero que m'ajudi a fer-los realitat)

Be, el millor regal es ser feliç però segur que direu que això depen mes de mi que de vosaltres Es cert, però hi ha algunes coses que m'ajudarien molt.
Passo a demanar-les:

1)- Repetir el petó amb la vostra Patge al pàrking.

2)- Allargar aquest petó fins que es torni un petó d'aquells de cargol que et
posen a 100 i no et vols desenganxar.

3)- A mig petó feu servir els vostres poder màgics per transportar-nos a un lloc
reservat i íntim on poder continuar.
Si es possible que ens puguem estirar i que hi hagi calefacció que el fred
destrempa molt...

Posats a fer màgia feu-la ben feta eh! Una habitació amb jacuzzi estaria be.!

Amb aquestes 3 coses seria feliç els 2 o 3 dies abans imaginant-m'ho y com a mínim una setmana després recordant'ho. De la resta de l'any ja me'n ocuparé jo.

Això si, no feu màgia perquè la vostra patge em faci el petó, això ho ha de decidir ella, però si ho fa... Ocupeu-vos de la resta, jo estaré massa distret per pensar en els detalls.

Si finalment considereu que no em mereixo els regals i em porteu carbó com cada any, aquesta vegada que sigui afrodisíac.

Atentament,
SW

Comentaris

  • Ric, ric,ric revento si no ho dic.[Ofensiu]


    No jutjo pas si rieu a la castellana, catalana o marroquina. Jo, de fet crec que ric com deia la nostra gran còmica: Mary Satpere, per dins. Crec que aquesta forma de riure, reprimida, és com a resultat de la prohibicions que ha patit la nostra llengua. Si he tret aquest afer del riure és perquè vaig llegir-ho l'altre dia. Pobre de mi, jo també no vaig poder estudiar en català i per tant faig becades a cada cantonada. Aquesta brillant Carta dels Reis a més de fer-nos gaudir ha servit per a riure i parlar del riure, que prou penes hi ha al món en el moment present.
    Per cert El lloro de la naturista britànica Miriam Rothschild solia xiular i cridar el gos de la científica, i reia quan aquest venia

  • HaJahaja[Ofensiu]
    S.Wulff | 16-01-2017

    Baja, Gràcies a tots pels comentaris! Però veig que el tema ha derivat en un debat de llengua.
    Igual que la Montseblanc crec que el mes important es comunicar-se. Per això m'atreveixo a escriure en català tot i sabent que no ho faig tan correctament com voldria. En fi... Ara sabré riure en català, castellà i fins i tot, mig i mig Hajahajahaja!

  • Pondre un ou[Ofensiu]


    Posar un ou, no! Pondre. Disculpeu la meua becada ...

  • HA,ha,ha[Ofensiu]


    El Ja, ja ja és semblant a quan algú arrenca per a fer gargalls i el ha,ha,ha ,si ho fa panteixant, és com si estigues un tenint un orgasme. Passa com en castellà diuen "despacito, despacito" i en català a poc a poooc--com si posesim un ou!

  • JAJAJA[Ofensiu]
    Montseblanc | 15-01-2017

    I no estic rient en castellà, estic rient com ric jo. Jajaja.
    I soc nascuda a Catalunya, com els meus pares, els meus avis, els meus rebesavis... Sí, quina sang més pura... JA JA JA.
    És cert que no vaig tenir l'oportunitat d'estudiar en/el català quan jo era nena. I és cert que hi ha moltes coses que no sé i que m'equivoco en escriure, tant en català, com en castellà, com en anglès, que són els idiomes en els que escric. Però jo ric en "jajaja" i no pas en "hahaha". Potser és que tinc riure de gossa, potser és que no m’agraden les cotilles, potser és que el més important per a mi és la comunicació i no pas el medi...

  • Alies la Cigalota[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 15-01-2017 | Valoració: 10


    Wulff, que la patge del parking no és una dona com tu creus! és una transsexual que es diu Mònica, alies la Cigalota per a tots aquells a qui ens ha fet algun favor.
    Res home res, si vols que t'aconselli bé, tira pel dret i no te'n penediràs pas.
    D'això et volia dir, aquí tens un enllaç per a que deixem de riure tots en castellà:

    En català no riem amb la jota | Traduint des de Calella
    https://traduint.wordpress.com/2014/01/29/en-catala-no-riem-amb-la-jota/

  • La intenció....Mai se sap![Ofensiu]
    S.Wulff | 13-01-2017

    Be Montseblanc...
    Qui ho diu que es mal intencionat? Es opinable. jajajaja!
    I en quant al desig... Ho es! Ho puc jurar!
    Per cert! Si son mags... La patge potser també ho es no?
    Com veus, continuo abusant dels punts suspensius! Uppssss!

    Gràcies pel comentari!

  • Quina barra que tens jajaja[Ofensiu]
    Montseblanc | 12-01-2017

    Vols dir que això dels reis no és només per la canallona i pels bons desitjos? jajaja. Perquè lo teu és un desig també, sí, però no pas ben intencionat... Em sembla que si vols alguna cosa amb aquesta noia que dius t'ho hauràs de currar tu.
    Per cert, jo diria que Orient és per allà on s'amaga el sol...
    A veure si has enviat la carta en direcció contrària!