Mare

Un relat de: Eloi Miró
Estimada:

És en la teva mirada on puc veure la llum que guia la meva ruta, el meu camí. La teva experiència es fa carn en el brillar dels teus ulls. Un somriure, un petó i una abraçada... la màgia que desperta l’impossible en cada un de nosaltres: els teus fills, és per això que ets mare. Ets la mare en la qual ens sentim acollits, estimats, compresos... la mare que dóna consell al fill inexpert perquè pugui volar.

Tal i com va dir un dia Arturo Graf: escolta bé el consell de qui sap molt, però sobretot escolta el consell de qui t’estima molt.

- Per aquella mare que, encara que una mica pesada, està al costa del seu fill només perquè l’estima.

Comentaris

  • La més bella de les descripcions ![Ofensiu]
    Annalls | 14-01-2014

    Li has ensenyat ?

  • Crec [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 31-12-2013

    que totes les mares, a voltes, som una mica pesades: És l'amor qui ens ho fa ser. Recordo una frase que vaig llegir fa molt de temps :Què fa falta per a educar en Joan? Estimar en Joan!
    No vull que et soni a floretes sense sentit però ets un "crack, Cesc! No em perdo ni un dels teus relats. Aquest és una meravella.
    Et brindo la lectura del meu relat "Naixements". Al llegir el teu"Mare" me'l ha recordat i és un dels pocs dels que estic satisfeta.
    Desitjo de tot cor que aquest proper any sigui fantàstic, benvolgut i admiratCesc.
    Una forta abraçada.

  • Emocionant[Ofensiu]
    Materile | 23-05-2013 | Valoració: 10

    Sí, Eloi! A l'atzarhe agafat aquest relat que em semblava que em podia dir alguna cosa sobre tu, i, sí, m'ha agradat aquesta sensibilitat i sentiment verbalitzat. Diu molt a favor teu. Molt ben expressat.

    Gràcies pel teu comentari. M'ha fet il·lusió que em visitessis i em donessis la teva opinió.

    Una abraçada,

    Materile

  • Bonic sentiment[Ofensiu]
    gypsy | 16-05-2013

    expressat amb paraules. Tot sovint no verbalitzem l'amor als éssers estimats que ens han cuidat i estimat amb molt de sacrifici. Un bell poema amb molt d'amor entre els mots. És fantàstic trobar persones agraïdes amb allò que tenen, començant per un pare o una mare.

    Felicitats!