M'agrada somiar

Un relat de: mirare

Tanco els ulls i m'endinso en el mar dels somnis, perduda en
un oceà ple d'il·lusions, desitjos, on m'enfonso i no m'ofego, al contrari, un estat de plaer em cobreix.
M'agrada somiar.
obro els ulls i surto a la superfície i ara si, m'ofego.
Les realitats no em deixen respirar, no em sento bé en aquest món, vull marxar d'aqui.
M'agrada somiar.

Vull seguir, per sempre, mullada de fantasia.

Comentaris

  • Bitxoooooo[Ofensiu]
    kukutxa (nana) | 29-11-2005 | Valoració: 10

    No només valoro el comentari. Et valoro a tu. A les teves paraules, a les teves rialles, a les teves abraçades, a les teves disculpes, a les teves comprensions. Realment ets amiga.

    Que m'agrada que expressis els teus sentiments, mitajnçant els relats. Amb aquests, dius, deixes entreveure i mostres més del que et penses. Com a mínim desxifro que és el que et passa pel cap. Com a mínim em dónes més pistes que abans.

    Jo tembé somio?? QUe seria sense els somnis? Què perseguiriem en aquesta vida si no tinguessim somnis? Que és el que ens faria seguir tirant endevant si no perseguim cap objectiu? És bo somiar i sovint és una vitamina.

    Guai mossa per regalar aquestes paraules tan tendres i amigables.
    Realment, això és com un món màgic de paraules, i nosaltres som els que les escopim i els que les desxifrem.

    M'agrada que et comuniquis

    T'ESTIMUUUUUUUUUUUUUUUU.

    NUSHKA. ( dew germaneta)

  • no sé pas que[Ofensiu]
    Perestroika | 09-11-2005 | Valoració: 10

    seria de mi sense somniar....

    A voltes és l'únic que ens queda, daltres, fins i tot tenim la sort de poder-los compartir quan ens venen a tapar.....