L'ÚNICA COMPANYIA

Un relat de: Andreu Martí i Cortada

Amagues la mirada, et gires i dónes l'esquena al passat, a tot el passat, al de sempre, que ets tu, al que ja no compta, que sóc jo.

I te'n vas.

La solitud és l'única companyia que mai cansa.

Comentaris

  • Resposta[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-05-2023

    Hola Andreu, has preguntat on es responen els comentaris que et fem. I com que veig que no t'ho han dit, tu comento jo. Ho has de fer entrant en algun relat de la persona que t'ha comentat clicant el seu nom i respondre o opinar des d'allà.
    Fins la propera!!!
    Rosa.

  • La solitud[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 06-05-2023

    No és el mateix la solitud desitjada que forçada, però, és millor estar sol que sentirse sol quan estàs acompanyat.
    A seguir escrivint Andreu. Endavant.
    Cordialment.
    Rosa.

  • Solitud volguda o imposada[Ofensiu]
    Prou bé | 06-05-2023

    Solitud de totes totes. Sí que pot ser un refugi, un bon refugi!
    Amb total cordialitat

  • Resposta[Ofensiu]

    Hola Lluís (suposo que puc respondre per aquesta via, si no digueu-m'ho).
    Gràcies primer per comentar, sempre enriqueix.
    El relat explica certament una relació temporal, fent incís en què totes les relacions en algun aspecte acaben per cansar. En canvi és valora positivament la solitut, tant la del que queda com la de qui marxa, com un punt de refugi sempre disponible.
    No obstant, miraré de explicar-me en endavant amb major claredat.
    Moltes gràcies de nou per la molèstia presa en comentar.
    Salutacions.!

  • Encertat en continent...[Ofensiu]
    llpages | 29-04-2023

    dubtós en el contingut. Encara que l'exemple de les xarxes socials amagui egoismes i plaers furtius, el cas és sembla que tothom busqui algú amb ganes de passar-ho bé una estona. Aleshores, potser la solitud cansa? Ho deixo obert, aprofitant l'avinentesa per animar-te a seguir escrivint.

l´Autor

Foto de perfil de Andreu  Martí i Cortada

Andreu Martí i Cortada

31 Relats

122 Comentaris

5717 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc català, friso i em deleixo per un estat propi que permeti la màxima expressió de la meva llengua.
Fa molt temps que escric, però només quatre dies que ho publico a les xarxes.
M'agrada la poesia perquè la trobo una manera bonica d'escapar de la mentida.