Lluita

Un relat de: Becari

Si t'enfonses abans de lluitar
no somiaran els infants amb estels,
si ens rendim abans de jugar
es declararà el destí en vaga de zel.

Si ja t'ofegues abans de nedar
la tardor trairà a l'hivern
i la nit ens embolicarà amb la ret
del que es rendeix tan aviat

Si et vols enfonsar
jo, covard, ja hauré fugit
i cada cop que em vulguis besar,
el petó l'ingressaràs al banc
de semen de l'oblit.

Comentaris

  • VOLER ÉS PODER......[Ofensiu]
    angie | 12-11-2005

    El món és dels que es mouen dibuixant cercles on la covardia no forma part del perímetre.
    Cada dia tenim una lluita..... jo, avui, la de no emocionar-me gaire amb el que escrius.

  • una lluita...[Ofensiu]
    Capdelin | 02-11-2005 | Valoració: 10

    sense armes... amb la voluntat, l'esforç, la gosadia de no rendir-se...
    un bon codi d'instruccions per avançar i vèncer...
    una abraçada!

  • Un poema per tenir-lo a prop.[Ofensiu]
    Núria Niubó | 30-10-2005 | Valoració: 10

    Aquest és un poema per tenir-lo a prop,i en aquells dies difícils , llegir-lo i rellegir-lo.
    M'agraden molt els teus poemes, tens un estil fresc o punyent quan cal, em dona la sensació que brollen de dins teu en un instant.
    Avui que tinc temps, he passat una bona estona llegint els teus darrers poemes i he triat aquest per comentar-te, perque en aquest moment m'ajuden les teves paraules.
    Gràcies pel teu esplèndid comentari del meu darrer poema.

  • Kmacu!![Ofensiu]
    eternasomiadora | 29-10-2005 | Valoració: 10

    Quines paraules mes certes si no fem res per lluitar a la vida, a l'amor al treball el que sigui mai guanyarem, i a mes ens quedarem en aquesta monotonia, i si deixem pasar el temps ja potser sera massa tard. Petons!!

  • un prec d'amor i de fermesa[Ofensiu]
    llu6na6 | 28-10-2005

    gràcies pels teus comentaris generosos i plens d'amistat.

    M'agrada com incites a la lluita per enfrontar-nos amb la vida, per no defugir res. Per no girar cua davant d'allò que ens interroga.

    M'agrada que amb les paraules lluitis, tu el primer, i invitis a la lluita a qui estimes.

    És una manera molt dinàmica i eficaç d'intentar trametre sentiments, afectes i vivències.

    Una abraçada Becari i felicitats!

Valoració mitja: 10