LLIÇO D'ANATOMIA

Un relat de: cassigall blau

Els torrons de Xixona, em volten per la panxa.
El pollastre farcit, m'infla les mans i els peus.
La sopa de galets, em casca els intestins.
"L'orujo" m'ho recrema, fins que ha arribat al fetge.
Els "polvorons" m'ofega'n, la tràquea i els bronquis..
Les Nadales d'U2, em tapona'n l'orella,
i les fulles de l'arbre, m'han deixat un ull cec.
El foc a terra fort, m'ha socarrat el nas.
Els dos ronyons no paren, de filtrar i filtrar cava.
Ai, ai, que no se'm alça, ...(ni el cul de la cadira), ( je, je!)

Pro el cor... el tinc sencer, per TU, sencer, sencer.
sencer, per TU, sencer,
sencer, sencer,...per TUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

Comentaris

  • M'AGRADAT[Ofensiu]
    meral | 05-05-2006

    No és fàcil conservar el cor senser després de la disbauxa que representa el Nadal i tot i amb això no podem perdre el bon humor, tal i com fas tú.

  • GRÀCIES![Ofensiu]
    Mai | 28-01-2006

    Sí, el vaig escriure el 1993 ( l'any que vaig, anar-hi a viure). llavors emprava uns versos d'un caire més popular.
    M'ha agrada que un altre poeta copsi la metamorfosi de la meva poesia.
    GRÀCIES!

    Una abraçada.
    Montse

  • La teva simpatia val un 10[Ofensiu]
    Mai | 25-01-2006 | Valoració: 10

    No és el millor poema que he llegit, però la teva simpatia es mereix un 10


    M'agrada el bon humor que et caracteritza i també la teva inspiració. No perdis mai aquestes virtuts, eh!
    Un divuit de febrer també va morir la meva mare. M'encanta que puguis entendre la profunditat dels meus versos.

    petons

    Montse

  • i vostè???[Ofensiu]
    fosca | 25-01-2006

    quan tornarà a publicaaaar?????

  • Humor aquós[Ofensiu]
    angie | 16-01-2006

    pel cava no? hahaha

    Una original travessa pel cos retip de les festes.

    Visca l'humor!

    angie

  • Aniversari ple de felicitacions i d'afecte[Ofensiu]
    llu6na6 | 16-01-2006

    per tu desocarrel, t'ho mareixes. I tant!

    Segueix amb el teu humor, les teves paraules, que són de tu, com la llum és del sol. Donen escalf i vida a tots els qui tenim la sort d'estar prop teu. Viscaaaaaaaaaa en desocarrel.

    Per a MOOOOOOLTS anys! Avui ja és ... l'aniversa més un dia. també et puc tornar a felicitar, oi?

  • desocarrel!!![Ofensiu]
    silvia_peratallada | 15-01-2006

    MOLTES FELICITATSSSSSSSSSS
    MOLTES FELICITATSSSSSSSSSS
    ET DESITJEM TOTS POETAAAAAAAAAAA
    MOLTES FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    UN PETONÀS!!!!!

  • _shamandalie_ | 15-01-2006 | Valoració: 9

    jaja genial! molt macoo, és un poema que.. que motivaa! et venen ganes de cridaarr el meu coorr sols es per tuuuUuu.. toot senceer.. jejej molt bonic de veritat! m'ha encantat!
    petonets*

  • Fantàstic poemarru[Ofensiu]
    Màndalf | 15-01-2006 | Valoració: 10

    que em sembla que el vas fer després del dinar de Nadal amb la panxa plena, el cava que et sortia per les "aurelles" i la imaginació desbordant et donava puntades de peu a l'occipital....

    FELICITAAATS NANUUU !! No sé si t'ho havia dit...


    Però això no era escriure en un arbre, tenir un llibre i plantar un fill? Ara si que m'has fotut...

  • Sol_ixent | 13-01-2006

    Ei, he vist el teu comentari del meu relat i he decidit remenar per aquí a veure què hi trobava... Jo coincideixo amb tu respecte els "àpats" de Nadal, que mai acaben... I, el relat, també m'ha agradat molt.

    Una abraçada!

  • Maria Pilar Palau Bertran | 07-01-2006 | Valoració: 10

    ... veig que coincidim en la biografia, que val més riure que plorar, celebro que t'hagui agradat el cuento del poll i que l'haguis trobat una passada. És una fantasia molt grossa però precisament per això fa gràcia, em preguntes com es fa per escriure contes, doncs no ho sé, aquest és el segon que escric (vaig escriure també "burro fes duros") t'aconsello que el llegueixis i sobretot si vols riure "los rovellones", "el vordegàs", "el cotxet del senyor Albert" i "l'aviram de la senyoreta Pilar". I trobo que costa rato més fer riure que fer plorar. Ja em diras el què; una abraçada.
    T'he llegit algunes coses i verdaderament m'has fet riure, també ets molt bo, ho celebro i endavant! a riure !!
    Maria Pilar.

  • ja ja ja![Ofensiu]
    Capdelin | 07-01-2006

    ni les afartades nadalenques... poden amb el teu amor i el teu bon humor... que duri sempre aquesta xispa que surt dels teus escrits!
    una abraçada!

  • de regal m'ahn portat...desocarrel!!!!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    llu6na6 | 06-01-2006

    Ja ho saps!

    Acabo de penjar-ne tres més.

    Un petó molt, molt, dolç. Sóc perillosa...

    Puc DEVORAR-TE a petons (Wau!!!!!!!!) No creus que sóc UN PERILL PUBLIC?????????????

    Crec que val més que plegui en bé de la humanitat. és per aquest motiu que em "captinc" i us deixo EN PAU (no al cementiri, eh?)

  • una bona[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 04-01-2006

    sobretot això, bona, boníssimaaaa, lliçó d'anatomia, Pere!!!!
    Bon any,eh wapo!?!?!?
    un poema ben xulo.... però em fa venir una mica de gana, xD
    muaaaaaaaaa

  • Hola, Pere![Ofensiu]
    ROSASP | 01-01-2006

    Ei, entre tantes part del cos treballant per cremar i filtrar tant menjar i tanta beguda, se sent el batec del teu cor tendrament acompanyant la millor cançó d'amor...
    Ostres, quin poema més original. El títol m'ha desconcertat i el poema m'ha deixat un somriure dibuixat una bona estona.
    Entre la ironia i els tocs d'humor que hi ha entre els versos, m'ha impactat un final tan romàntic...

    Compartim terra, boira i escriptura. Espero que aquest any que estrenem, poguem compartir també força comentaris...

    Una abraçada!

  • Rialles[Ofensiu]
    aiguademar | 31-12-2005 | Valoració: 9

    que m'han sortit expontàniament!Que senzill però que simpàtic el poema!:) Felicitats, espero que puguis llegir el comentari tot i tenir un ull ferit per l'arbre de nadal ;) (jeje!)

    Molt macu si :)

    Moltes gràcies pel teu comentari! i bon any!

  • Tinc un llibret publicat de poemes premiat.[Ofensiu]
    llu6na6 | 31-12-2005

    Si em dius l'adreça, te l'envio per correu.

    El meu mail és tserramia@menta.net

    Bon any i una baraçada. menjatorrons!

  • per tuuuuuu!!!![Ofensiu]
    fosca | 31-12-2005

    jejeje molt divertit, Pere!!! m'agrada el teu sentit de l'humor.

    Besets i Bon any!

    Anneta

  • Et felicito[Ofensiu]
    Sibil·la | 30-12-2005

    Et felicito perquè m'has fet passar una bona estona i has deixat imprès el meu somriure en la teva plana del relat. Perquè amb aquests sentiments intentem realçar les pulsions indigents i les lliçons d'anatomia!
    També et desitjo molt bones festes i t'agraeixo els teus comentaris.
    Sibil·la

Valoració mitja: 9.6