L'agost

Un relat de: ploma/Núria S.

- Ets aquí?
- Sí, a tu
Et miro però no et veig, ni tu a mi, perquè no tenim cap ull de ciclop a sobre l'ordinador.
Però et sé aquí, tal com tu m'hi saps a mi, tots dos aquí prement tecles en aquest silenci on només el ventilador de la torra espanta l'aire.
Avui no ens han posat cap vídeo nocturn, fins i tot els del fòrum son de viatge
- Fa calor, en tens tu?
- Noooo!, tu no, ho dic aquest que viu a prop meu, tu ja sé que estàs fresquet a la muntanya.
- Deia si tens calor. Avui la xafogor enganxa oi?
Estem acabant aquests dies d'agost de poques anades i tornades, tot està mig apagat. L'agost te això, es para tot per l'agost, sembla mentida.
- Què fas? Llegeixes relats o n'estàs escrivint un de nou?
- Esperes la son?
Jo passo l'estona de la pàgina d'inici al fòrum, i res hi ha quatre gats i els relats ja gairebé me'ls he llegit. Potser vagi a mirar autors a l'atzar.
-Si vols que et llegeixi, fes-me un xiulet.

Comentaris

  • si soc aquí[Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 11-09-2007 | Valoració: 10

    Després de vacances quina feinada que tinc a llegir... bonic relat, fàcil d'entendre i de llegir

  • bonic i divertit, ploma....[Ofensiu]

    tot i l'agost tu segueixes deixant "plomes màgiques" de paraules. Segueixes volant per aquest cel tan blau i fascinant de Relats, molt bé!!

    moltes gràcies pels teus comentaris que animen (ressuciten un mort, deiem a casa quan "la cosa" s'ho valia)

    Endavant, ploma. necessitem la teva volada tan audaç i lliure. Quina imatge més bonica, el vol de les aus: el TEU VOL.

    una gran abraçada (d'ocell a ocell, en ple vol!!)

  • Un relat[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 30-08-2007 | Valoració: 10

    típicament d'agost. Entretigunt i divertit.

    De fet, he tingut vacances només la primera quinzena, i aquesta segona quinzena... Crec que la trobaré a faltar la resta de l'any. Tanta tranquil·litat, sense telefons que molestin ni gent que pregunti... Quin panorama tan idíl·lic!

    M'he guardat una setmaneta de vacances pel setembre. Així, quan tothom torni de les vacances... jo acabaré de fer "l'agost", jeje!

    Més abraçades, salut i lletres!

    V.

l´Autor

Foto de perfil de ploma/Núria S.

ploma/Núria S.

14 Relats

70 Comentaris

19518 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Com les aus canvio el plomatge tot sovint, per això algunes vegades els meus relats son plomissol, altres ploma gran.

Espero que us agradi o us distregui el que escric, si més no, gràcies per la visita.

Qui sóc?
Potser un dia ho sabré, de moment us diré que m'hagués agradat ser POETA professional. Mentrestant sóc aprenent de la vida i de la lletra.

Què m'agrada?
Llegir relats vostres en aquesta pàgina, escoltar els vídeos del fòrum, llegir a Martí Pol i llibres que m'intriguin fins al final. Escriure el que em passa pel cap i penjar-ho aquí al web, llevar-me de bon humor al matí - que a vegades no és gens fàcil - oblidar-me dels mals de cap, tenir feina, fer vacances, sortir a menjar amb amics i un munt de coses més.

Què faig amb el meus relats o poesies?
Guardar-los en un recull i enregistrar-los al Registre de la Propietat Intel·lectual per si més endavant en faig un llibre. Mai se sap!