La traïció a un mateix

Un relat de: martaplanet

La doble cara, la traïció a un mateix.
Moltes vegades fas coses que mai imaginaries, no entens perquè ho fas ni tampoc que et mou a fer tot això, però igualment ets allà i les teves mans es mouen sense fer cas a aquella veueta que tens al cap, la maleïda consciència que et fa sentir cada vegada pitjor. I després somies cada nit amb allò que no hauries d'haver fet mai i ,a sobre, n'hi donés la culpa a altra gent que estava al lloc equivocat en el moment equivocat. Et tapes les orelles i intentes no escoltar més a la teva consciència que, a vegades, és massa pesada i per culpa seva acabes tornant-te boig. Acabes donant-te la culpa a tu mateix i maleint el dia en que vas trair a aquella gent esperant que algun dia puguis esborrar els errors passats. I llavors, al final, somrius i simplement acceptes que va ser un error estúpid i que en realitat va ser una cosa purament infantil, que eres massa petit per saber que estaves fent, i et promets a tu mateix que no tornarà a passar el mateix. Una altra mentida. Per què coi les mentides s'agafen les unes a les altres? Quan comences ja no pots parar i cada una és pitjor que l'anterior...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101169 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.