La mort (o el desig que mai arriba)

Un relat de: martaplanet

Estic agenollada davant la mort, esperant que decideixi que fer amb el meu cos i la meva ànima. No sé si seria millor suplicar per la meva vida o demanar una mort ràpida i indolora, al cap i a la fi, no em mereixo cap de les dues coses, però, igualment, necessito estar segura del meu futur que, de moment, m'és invisible, necessito saber què serà l'última cosa que recordi, vull saber quina serà la imatge que duré gravada durant tota la eternitat.
Abaixo una mica més el cap i em pregunto perquè estic tan tranquil·la, faig un mig somriure en entendre-ho.
Mort.
El desig. L'únic desig. Tan sols aquest desig.
Dolor.
El problema. L'única conclusió errònia.
Aixeco el cap per aturar les seves cavil·lacions i donar-li la pista que tant necessita.
-No em mereixo una mort ràpida, no em mereixo la falta de dolor, només ho has de fer de la forma més cruel possible.
La caputxa negra m'observa.
-La forma més cruel possible? Seguiràs viva, doncs.
M'aixeco de cop, ja no hi és.
No. No. No. No. No. No.
NOOOOOOOOOOOOO.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de martaplanet

martaplanet

129 Relats

93 Comentaris

101422 Lectures

Valoració de l'autor: 9.36

Biografia:
Sempre he pensat que les biografies només són per aquelles persones que han fet alguna cosa important en la seva vida, alguna cosa que hagi tingut tant de ressó que ha arribat a milers d'altres vides. Aixì que tampoc he pensat mai com seria la meva biografia. Simplement dir que encara estic lluitant per trobar-me a mi mateixa i trobar a la meva veu que sembla que, de moment, és l'escriptura.